© 2017
LT LV
RUBRIKOS
SALONO VERTINIMAS

Grožio salonas SVETLANA
Vytauto g. 106, Palanga
Manikiūras – 25 Lt


Per vasaros atostogas dauguma žmonių užklysta į kurortą, tad ir mes šįkart pasižvalgėme po Palangos grožio salonus. Pirmiausia rinktis, kur apsilankyti, informacijos pradėjome ieškoti internete, bet jos tikrai nėra daug. Salonai, įsikūrę poilsio namuose ar viešbučiuose, tinklalapius turi, bet žinių apie paprastas kirpyklas rasti sunku, tad tenka ieškoti pėsčiomis. Saloną galima pamatyti tikrai ne kiekvienoje gatvėje – matyt, komercinės patalpos judriausiuose taškuose nepigios. Iš pradžių užsukau į vieną saloną, bet ten, kaip teko sužinoti, visą savaitę nebuvo nė vienos laisvos vietos. Tada Vytauto gatvėje aptikau kitą kirpyklą „Svetlana“ ir pabandžiau užsiregistruoti, kad kitą dieną man padarytų manikiūrą.
Užėjusi apsidairiau, ar nėra administratorės, bet patalpos mažos ir mane žvilgsniu pasitiko kirpėja. Sužinojusi, kad aš dėl manikiūro, pasiūlo kreiptis tiesiai į manikiūro meistrę. Pasiteirauju, kada greičiausiai galėtų mane priimti, ir man pasiūlo laiką po poros valandų arba po kelių dienų. Šį variantą ir pasirenku, nes esant geram orui norisi eiti prie jūros.
Atvykstu sutartu laiku, bet tenka šiek tiek luktelėti. Tik laukiamajame vietos tikrai nedaug, prisėsti nėra kur, o mano meistrė užtruko darydama pedikiūrą. Vis dėlto manęs niekas nepasitinka, neinformuoja apie situaciją, maža to, dar prieš mane pakviečia kitą klientę antakių korekcijai. Kadangi numanau, kad procedūra ilgai netruks, lukteliu. Žinoma, būna visokių situacijų, tik reikėtų pasirūpinti, kad klientams laukti būtų patogiau, o ir kavos ar arbatos ne pro šalį pasiūlyti. Apsidairau – stovelis su parduodama plaukų kosmetika, tik nustembu šalia matydama ir valymo priemones „Amway“, kirpėjos tikriausiai užsiima tinkline prekyba ir taip prisiduria pinigėlių.
Ilgokai palaukusi stovėdama esu pakviečiama į manikiūrininkės kabinetą, nors mano meistrė Laima ir ryši prijuostę, atrodo tvarkingai, bet aplinka tikrai nekokia: netvarkinga vieta prie kriauklės, atviros lentynos, pilnos produktų ir rakandų, darbo stalas nešvarus. Bet dezinfekavimui dėmesys skiriamas nemažas – ant mano rankų užpurškiama dezinfekcinės priemonės, įrankiai paimami iš sterilizatoriaus, o ir meistrė manikiūrą atlieka su pirštinėmis. Rankai pamerkti man pastatomas indelis, tik vanduo jame vos drungnas, o merkiant kitą ranką ir visai šaltas.
Nagams dilde suteikiama forma, tik meistrė visai nepasitikslina, kokios norėčiau, ir daro labai smailą. Tai pastebėjusi paprašau labiau kvadratinio varianto. Meistrė tikrai patyrusi, tačiau vis dėlto kliento norų reikėtų pasiteirauti. Atliekant procedūrą toliau, prie mūsų prisijungia meistrės kolegės, demonstruodamos atneštus parduoti papuošalus. Turgelis visai smagu tik gal ne kiekvienas klientas tai supras. Nors manikiūrininkė dirba tikrai puikiai, vis dėlto kremo rankos nesulaukia, gerai dar, kad odelės aliejuko gauna. Kadangi nelabai turėjau laiko, klausiau, ar turi greitai džiūstančio lako. Nors lakų manikiūrininkė turėjo pilną pintinę ir dar ant lentynos pristatyta, bet nieko nepasiūlė, tad paprašiau nulakuoti tik stiprikliu. Nulakavusi meistrė nepasiūlė padėti išsiimti daiktų, tad būtų visai nesunku susigadinti manikiūrą. O dar kaip tik užsuko klientė, klausdama, kada bus galima antakius susitvarkyti, tad mano norai jau nelabai rūpėjo...
Smagu, kad meistrai turi daug darbo, tik būtų puiku, kad kokybė ir aptarnavimo kultūra nuo to nenukentėtų.

 

* Grožio salone apsilankęs klientas vertina jį pagal tris kriterijus: salono aplinką – privažiavimą ir galimybę pasistatyti automobilį, interjerą ir eksterjerą, salono prieigas, bendrą salono atmosferą; aptarnavimą – paslaugos suteikimą, profesionalumą, kosmetiką, su kuria dirbama, administratoriaus ir visų darbuotojų kultūrą; paslaugos ir kainos santykį – t. y., kiek paslauga, subjektyviu vertinančiojo požiūriu, verta už ją prašomų pinigų.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2013 1 1
GALERIJA
Nuotraukų nėra
Internetinių puslapių kūrimas