© 2017
LT LV
RUBRIKOS
SALONO VERTINIMAS

„BOB SALON“
GROŽIO SALONAS
PC „ HELIOS CITY“,
Savanorių pr. 1, Vilnius


Šį kartą salonas vertinamas be atliktos paslaugos. Pasirodo,būna ir taip. Nuo pat pradžių – skambinu užsirašyti sušukavimui ryte 10 val., pasirenku saloną prekybos centre, nes manau, kad kaip tik tokie salonai turėtų būti įgudę teikti panašaus pobūdžio paslaugas.
Tik, deja, klydau, nes, pasirodo, toks nesudėtingas darbas, o dar ir nenuolatiniam klientui, visai niekam neįdomus. Man bandant užsirašyti, administratorė meistro klausia, kiek jis užtruks. Pasakau, kad mano plaukai trumpi, karė kirpimas ir pagalvoju, kad tikriausiai derinama dėl to, jog suspėtų aptarnauti klientus. Apsidžiaugiu, kad viskas gerai ir manęs bus laukiama. Tik koks meistras priims, administratorė nepasako, o man atvykus iš karto klausiama pas ką aš... Atsakyti į klausimą negaliu, bet patikrinama, kad esu užregistruota, tad reikia luktelėti. Kur kabintis paltą, kur prisėsti, turiu susivokti pati, bet kadangi interjeras tikrai puikiai įrengtas, viską randu. Pasiūloma man ir kavos, atnešusi ją administratorė padeda ant savo prekystalio, nors aš sėdžiu už kelių metrų... Pasirodo, pasiimti turiu pati. Salone dirba stilingi meistrai – du vaikinai ir mergina. Kiekvienas individualiai pasirinkęs aprangą, uniformos čia nėra, bet kažkaip tinka ir taip, tik kirpėjos lauko avalynė nelabai darbui tinkama. Kosmetikos ant darbo stalų yra įvairiausios – nuo „Tigi“ iki „Naturalmente“, kabo „Goldwell“ dažų paletė. Tikriausiai meistrai atsirinkę pačius geriausius kiekvieno gamintojo produktus, nors tai ir chaotiškai atrodo. Skamba puiki muzika. Televizorius rodo mados kanalą, tik nelabai aišku, kas jį mato, nes tokiu rakursu pakabintas, kad lieka niekam nematomas.
Nors jau laukiu 10 min., niekas niekur neskuba ir meistrų darbų pabaigos nematyti, bet gal dar penkios minutės ir viskas bus gerai? Tad man lieka tik stebėti meistrų darbą – kirpimai, šukavimai tikrai atliekami profesionaliai, klientams pasakojama apie tendencijas, plaukų priežiūrą. Viskas būtų puiku, jei ne smulkmenos – lako buteliukas tarp kojų, pokalbiai telefonu, kerpant klientą... Tai neatrodo itin profesionaliai. Dar praeina 10 min., vienas meistras atsilaisvina, tik nežinau, ar mano, nes man taip ir nepasakė, kas mane šukuos. Ateina vyriškis, suprantu, kad jis ir bus kitas klientas, tad aš lieku laukti, klientą administratorė pasitinka nė nekilstelėjusi, kirpėjas neskuba priimti, o telefonu užsisako produktus prekybai. Matyt, čia niekas neskuba, o visi klientai turi marias laiko. Dar 15 minučių... Pradedu suprasti, kad nelabai kam aš čia įdomi, nes kitas meistras administratorei lyg ir rodo nepasitenkinimą, kad negali aptarnauti. Tiek to, metas man išeiti. Jau ir laikas, užmokėtas už mašinos stovėjimą, baigiasi ir paaiškinimų jokių nesulaukiu.
Įsivaizduokite, jei man 11 val. reikėtų būti svarbiame susitikime, o aš neplauta galva, nesusišukavusi... Laimė, kad susitikimas su klientu tik trečią, o penktą lankysiuosi seminare, kur dalyvauja apie šimtą meistrų, tad kokią nors išeitį rasiu, tik ar gerą žinią apie saloną „Bob“ paskleisiu? Ne visada svarbiausia būti geru meistru, salonui taip pat reikia ir vadybos.

 

* Grožio salone apsilankęs klientas vertina jį pagal tris kriterijus: salono aplinką – privažiavimą ir galimybę pasistatyti automobilį, interjerą ir eksterjerą, salono prieigas, bendrą salono atmosferą; aptarnavimą – paslaugos suteikimą, profesionalumą, kosmetiką, su kuria dirbama, administratoriaus ir visų darbuotojų kultūrą; paslaugos ir kainos santykį – t. y., kiek paslauga, subjektyviu vertinančiojo požiūriu, verta už ją prašomų pinigų.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2013 11 1
GALERIJA
Nuotraukų nėra
Internetinių puslapių kūrimas