© 2017
LT LV
RUBRIKOS
“Iš lūpų į lūpas“

Vienas iš patikimiausių būdų, kaip į grožio saloną privilioti naujų klientų – tai esamų klientų atsiliepimai apie saloną ir jame suteikiamas paslaugas. Žinoma, tokie atsiliepimai turi būti teigiami, antraip salone klientų tik mažės. Pakalbėkime apie tai, kaip sukurti gerą salono reputaciją, kuri eitų “iš lūpų į lūpas”.
Šiandienos tema – atsiliepimai internete ir kaip juos panaudoti.
Atsiliepimai skirstomi į kūrybinius ir natūralius, kuriuos rašo gyvi žmonės socialiniuose tinkluose, tinklaraščiuose ar salono internetinėse svetainėse. Paskaičius atsiliepimus, nesunku pastebėti, kad dauguma jų – neigiami.


Kodėl retas žmogus rašo pozityvius atsiliepimus?
Visų pirma – gaila skirti tam laiko. Yra ir daugiau priežasčių: kai kurie klientai vengia teigiamai kalbėti apie savo specialistus, nes bijo, kad vėliau bus sunku pas juos užsirašyti. Tuo metu, parašyti blogam atsiliepimui negaila nei laiko, nei energijos. Tik nereikia galvoti, kad visus neigiamus atsiliepimus būtina priskirti tikriems. Kartais blogi atsiliepimai būna konkretus užsakomas “darbelis”: tokius atsiliepimus dažnai rašo konkurentai, kad apjuodintų saloną ir persiviliotų klientus.


Kaip elgtis su neigiamais klientų atsiliepimais?
Vienas iš būdų – monitoringas, t.y. ieškoti atsiliepimų internete. Blogus atsiliepimus reiktų išsiaiškinti individualiai, daugeliu atveju galima rasti autorių. Tuomet patartina jam parašyti, pasiūlyti kompensaciją, kitaip sakant, susitaikyti, kad jis pats panaikintų antireklamą salonui. Protingam salono vadovui neigiami atsiliepimai yra ne įžeidimas, o rimtas signalas veikti ir nustatyti kaltininkus. Jei atsiliepimo autorius nepasiekiamas – vis tiek patartina atlikti tyrimą dėl skundo tikrumo. Visi nepatenkinti klientai rašo skundus tą pačią dieną, nes apsiraminę, jie retai gaišta laiką. Būna ir tokių klientų, kurie piktybiškai rašo, bet tai jau išimtys


Ką daryti su neteisingais konkurentų atsiliepimais?
Jei nustatėte, kad atsiliepimus rašo konkurentai, tuomet patariama rašyti komentaro komentarą. Jame prisistatyti ir pasakyti, kad buvo atliktas tarnybinis patikrinimas, kurio metu nustatyta, kad nebuvo jokio pažeidimo. Galima išreikšti apgailestavimą, kad su autoriumi nepavyksta susisiekti, palikti savo telefono numerį. Daug rašyti nereikia, tačiau reikia viską paaiškinti ir pasakyti tiesą. Taip bus apginta salono reputacija. Kaip sakoma – „visa jėga tiesoje“.


Ar reikėtų rašyti dirbtinius atsiliepimus apie Jus pačius? Rinkodarininkai sako, kad reikia. Vis dėlto, spręsti Jums, nes kai kurie tokie atsiliepimai ne įtikina, o prajuokina savo naivumu ir jaučiama priklausomybe. Su atsiliepimais apie save reiktų dirbti labai atsargiai.


Tad ką daryti su atsiliepimais? Juos galima arba ignoruoti, arba su jais ir dirbti. Ignoruoti galima tik tada, kai salonas užima geras pozicijas rinkoje. Tačiau net ir didžiausiuose pasaulio įmonėse yra monitoringo skyrius, kuris peržiūri ir seka visus komentarus, atsiliepimus internete, kovoja su neigiamais atsiliepimais ir stengiasi šalinti juos. Laiko gaišimas, stebint atsiliepimus internete, minimalus. Daryti tai kiekvieną dieną nelabai produktyvu, geriau tai atlikti kertą per savaitę. Jeigu Jūs aptikote neigiamą atsiliepimą ir laiku ėmėtės tam tikrų veiksmų, tai gali išgelbėti grožio saloną nuo nuostolių ir žlugimo.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2013 12 1
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas