© 2017
LT LV
RUBRIKOS
Salono vertinimas - „Beautiq.lt“

Grožio salonas
„Beautiq.lt“,
Perkūnkiemio g. 15, Vilnius
Manikiūras su lakavimu – 10 EUR

Salono aplinka: ***

Aptarnavimas: ***

Paslaugos ir kainos santykis: ***


Šį kartą rubrikoje – ne vieno salono vertinimas, o salonų valdymo sulyginimas. Kadangi planavau eiti į neseniai Vilniuje duris atvėrusį saloną „La Vie“ dažytis plaukų ir dairiausi manikiūro meistrės, nutiko taip, kad registruodamasi patekau į visai skirtingas situacijas. Salono „La Vie“ tinklalapyje pristatyti visi jame dirbantys meistrai, nurodyti jų kontaktai, man nebuvo skirtumo kas mane nudažys. tad nutariau skambinti bendruoju salono telefono numeriu. Atsiliepė kirpėjas ir sako: „Pas mane vietų nėra.“ Man pasidarė įdomu, kaip jaučiasi salono savininkas, kai jo klientams sakoma „pas MANE“? Nėra tai nėra. Kadangi negavau pasiūlymo, kada yra galimybė apsilankyti, tai ir nebenuėjau į šį saloną.


 Ir kitas mano apsilankymas salone po visai kitokios registracijos. Salonai „Beautiq.lt“ Vilniuje yra trys, tinklalapyje apie visus sudėta informacija, tad galiu pasirinkti, kur man patogiau, o, svarbiausia, savininkas investavęs į el. rezervacijos sistemą. Galiu pati matyti, kada yra galimybė apsilankyti pas manikiūro meistrę, išvengiu visų asmeniškumų ir rezervuoju sau tinkamą laiką. Žinoma, gerai turėti savo kirpėją ir tik jam skambinti, bet tada juk ir nesakai, kad mano šukuosena rūpinasi konkretus salonas, mini meistro vardą. Manau, čia salono vadovo pasirinkimas. Tik, kiek jų pažįstu, visi nori, kad salonas būtų žinomas.


Grįžtu prie apsilankymo „Beautiq.lt“ Perkūnkiemyje. Man atėjus, pasitinka jaunutė mergina. Pamačiusi, kad aš nelabai orientuojuosi salone, supranta – esu čia pirmą kartą ir parodo kelią į kabinetą, mandagiai pasiūlo atsigerti. Procedūros labai nekomentuosiu, nieko itin įdomaus negaliu papasakoti. Tik manikiūrininkė labai nustemba, kad norėčiau nagus lakuoti ne geliniu laku, nes, anot jos, tokios klientės yra tik dvi. Kadangi tik dvi, tai manikiūrininkė nelabai turi praktikos dengti nagus įprastu laku. Ji laką užtepa labai storais dviem sluoksniais, kurie tikrai negali išdžiūti, net ir valandą pasėdėjus. Bet svarbiausia jaunos meistrės klaida – per didelis bendravimas su klientu, neapgalvojant, kokias temas galima aptarinėti, o kokių geriau vengti. Kai buvau tik pradedanti kirpėja, praktikos metu mano vadovė, stebėjusi mano darbą su klientais, davė labai gerą patarimą: su klientu galėsiu kalbėtis, kai rankos dirbs be priekaištų, o kol kas turėčiau koncentruotis į darbą. Taip ir šiuo atveju – jaunos manikiūrininkės judesiai nėra dar labai tikslūs, o bendraujant dar labiau nukenčia kokybė. Žinoma, norisi, kad klientė taptų nuolatinė, ir bandomi visokie būdai ją prisipratinti. Vis dėlto kliento lojalumą užtikrinti gali tik puikiai suteikta paslauga. Patarimas meistrei – pasistenkite ją atlikti gerai ir klientai tikrai tai įvertins.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2016 9 1
GALERIJA
Nuotraukų nėra
Internetinių puslapių kūrimas