© 2018
LT LV
RUBRIKOS
„Go Pink“ – kilni „z.one concept“ labdaros iniciatyva

Spalis visame pasaulyje laikomas kovos su krūties vėžiu mėnesiu, tad tai tinkamiausias laikas skirti didesnį dėmesį vėžinių ligų prevencijai ir garsiau apie tai prabilti. Ne nuošalyje lieka ir kosmetikos priemonių gamintojai, o kaip prie to prisideda „z.one concept“, pasakoja UAB „Intermaze“ tarptautinių projektų vadovė Daiva Masaitytė.


Kaip atsirado ši „z.one concept“ iniciatyva? Kiek jau metų ji vyksta?

Rožinės akcijos „Go Pink“ iniciatyva bendrovėje „z.one concept“ gimė prieš ketverius metus. Ši socialiai atsakinga įmonė nuolat dalyvauja įvairiuose socialiniuose projektuose, o „Go Pink“ – vienas iš jų. Kasmet prie iniciatyvos „Go Pink“ prisijungia vis daugiau plaukų kosmetikos „Milkshake“ platintojų ir vartotojų. Lietuva dalyvauja jau antrus metus.

Kaip tai daroma?

Pagal kiekvienos šalies pageidavimą pagaminamas vienas ar keli labiausiai toje šalyje parduodami „Milkshake“ produktai rožiniuose buteliukuose. Mes pasirinkome mūsų bestselerį – kondicionuojamąsias putas plaukams „Whipped Cream“. Visų iniciatyvoje „Go Pink“ dalyvaujančių platintojų tikslas – parduoti kuo daugiau rožinių buteliukų, nes parduotas jų skaičius tiesiogiai veikia paramos dydį.

Kokia tai parama ir kam ji skiriama? Kokio dydžio ji gaunama pardavus produktą? Kur keliauja gautos lėšos?

Akcija „Go Pink“ vyksta trimis lygmenimis:

1) gamintojas surinktas lėšas (vieną eurą nuo kiekvieno parduoto produkto) aukoja vietinei kovos su vėžiu organizacijai;

2) mes, platintojas Lietuvoje, savo paramą skiriame Nacionaliniam vėžio institutui. Už surinktas lėšas bus nupirkta specialių žymeklių, tinkamų naudoti su krūtų vakuumine biopsine sistema. Platintojas gali pats nustatyti paramos dydį, bet mūsų įmonė nusprendė vadovautis tiekėjų pavyzdžiu ir nuo kiekvieno parduoto buteliuko Nacionaliniam vėžio institutui taip pat aukoja po vieną eurą;

3) kirpėjas akcijoje „Go Pink“ dalyvauja galutiniam vartotojui parduodamas putas plaukams „Whipped Cream“ rožiniame buteliuke. Savo iniciatyva kirpykla ar grožio salonas gali skirti papildomą paramą Nacionaliniam vėžio institutui ar kitai su krūties vėžiu kovojančiai organizacijai, jei to nori.

Kodėl tai turėtų sudominti meistrus? Ar ši iniciatyva prisideda prie salono socialinės rinkodaros?

Iniciatyvos „Go Pink“ šūkis skelbia: „Tavo indėlis į visų moterų ateitį yra pats svarbiausias“. Rožinės akcijos metu paramai skirti produktai grožio salonams ir galutiniams vartotojams parduodami mažesne kaina. Norisi tikėti, kad būtent tas svarbus indėlis, o ne kaina ir domina meistrus.

Praėjusieji metai buvo pirmas žingsnis, tad tikimės, kad šiais metais akcija įgaus pagreitį ir kuo daugiau žmonių susirūpins ne tik savo, bet ir kitų sveikata – juk rožinė spalva apibūdina moteriškumą ir sveikatą, ji pasirinkta kaip vilties pasveikti simbolis. Nelikite abejingi!

Rubrika: Įvykiai
Data: 2016 10 1
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas