© 2017
LT LV
RUBRIKOS
Salono vertinimas - grožio salonas „Albertina“

Grožio salonas
„Albertina“,
Verkių g. 1 , Vilnius
Plaukų dažymas – 18 eur

Salono aplinka +++

Aptarnavimas +++

Paslaugos ir kainos santykis +++

Pasikeitus darbovietės adresui, pradėjau dairytis arti esančių grožio salonų. Akis užkliuvo už skambaus pavadinimo „Albertina“. Tinklalapio salonas neturi, bet gana aktyvus „Facebook“. Pamačiau, kad dirba su nebloga kosmetika, pristato darbus, yra dalyvavę konkursuose, tad nutariau pabandyti apsilankyti. Tiesa, interjero nuotraukų beveik nematyti, todėl nelabai įsivaizdavau, kokia aplinka mane sups.
Užsiregistruoju telefonu, galiu pasirinkti sau patogų laiką plaukams dažyti. Įžengusi į saloną, kiek sutrinku: lyg ir yra administratorės vieta, lyg yra ir laukiamasis, bet visai šalia ir vyrų kirpėjos darbo vieta, o meistrės mane pasitinka iš tolimiausio kambarėlio. Vis dėlto šilta meistrės šypsena nuginkluoja ir einame į jos darbo vietą. Sutinku, kad malonūs žodžiai pasitinkant yra gerai, tačiau siūlau darbo vietoje vilkėti darbinius drabužius, kurie ne tik suteikia statuso, bet, tikiu, yra ir patogesni už megztukus, sukneles ir t. t. Meistrė lyg niekur nieko su manimi bendrauja rusiškai, tik paklausia, ar aš suprantu. Nieko tokio, aš suprantu, tik kažkokį paaiškinimą, kodėl pasirinktas toks kodas, tikrai norėčiau išgirsti. Gal meistrė atvykusi į Lietuvą neseniai, tuomet viskas suprantama.
Renkamės spalvą, kirpėja bando išsiaiškinti mano lūkesčius. Mano plaukų būklė: ataugusios šaknys 7/0, plaukų ilgis 9/4, galiukai beveik 10/0. Tikslas – pasidažyti šaknis ir išgauti tolygesnę spalvą. Iš „Keune“ spalvų paletės man pasiūloma 7/32 spalva, žinoma, meistrė sako, kad šiek tiek maišys atspalvius, kas dažniausiai taikoma, bet man kelia nerimą, kad tai visai ne mano norimas atspalvis ir gana tamsokas 7 lygis. Matau, kad specialistė truputį blaškosi, tad imu iniciatyvą į savo rankas ir parodau konkrečią 8/4 spalvą, sakydama, kad tai tikrai bus geresnis pasirinkimas. Tvarkingai užtepami dažai, pasiūlomas puodelis kavos, net šios dienos žurnalas „Žmonės“, tad maloniai leidžiu pusvalandį. Žinoma, jis būtų smagesnis, jei darbo vieta būtų kiek tvarkingesnė, stoveliai sutvarkyti, o ir kolegių pokalbiuose ne kartą nuskambantys „blyn“ žavesio neteikia. Praėjus nustatytam laikui, einame plauti dažų. Kirpėja iš karto vandeniu stengiasi nuskalauti dažus ir man pasidaro gaila, nes emulguojant spalva dar pasigrynintų, tad to ir paprašau. Meistrė iš karto supranta mano pageidavimą, ji visa tai puikiai žino, tikina mane, tik nesuprantu, kodėl to nedaro. Pagaliau bendromis jėgomis pasiekiame puikų rezultatą.
Džiovindama ir formuodama plaukus kirpėja deda daug pastangų, kruopščiai skirsto sruogas, tik judesiai, atliekami šepečiu, visiškai nesuprantami, netikslingi, nesuteikiantys jokio rezultato. Kartais reikėtų išmokti paprastus dalykus, tada, tikiu, bus lengviau pasiekti visas aukštumas. Meistrė pasidžiaugia išgauta spalva, pakviečia ir kitą kartą užsukti, tik mano vardo nė karto nepaklausia. Įdomu būtų, jei ateičiau po kelių mėnesių ir sakyčiau, kad mane nudažytų kaip praėjusį kartą, ką ji darytų? Vis dėlto klientų kortelės ne šiaip sau sugalvotos, manau, jos tikrai palengvina kirpėjų darbą, todėl linkiu pabandyti jas įsivesti. Įvardijama atliktų darbų vertė: dažai 6 eurai, darbas 12 eurų. Nežinau, kam reikia taip detalizuoti... Padėkoju, rezultatu esu patenkinta, bet kitą kartą greičiausiai pasiieškosiu jaukesnio salono.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2016 11 1
GALERIJA
Nuotraukų nėra
Internetinių puslapių kūrimas