© 2017
LT LV
RUBRIKOS
Grožio salonų komunikacija socialiniuose tinkluose

Turbūt nė neverta kartoti, kad su kiekviena diena grožio salonų klientai darosi vis modernesni ir, žinoma, reiklesni. Ar susimąstote, kiek laiko jie praleidžia prie kompiuterio ar akis įbedę į išmaniojo telefono ekraną? Virtualus bendravimas neretai atstoja realų, o socialiniai tinklai dažnai būna pirmas dalykas, ką dauguma apžvelgia ryte vos pramerkę akis. Dėl šių ir daugybės kitų priežasčių galima teigti, kad grožio salonams išplėsti savo bendravimą su klientais į socialinius tinklus darosi ne tik verta, bet ir būtina. Bet, kaip ir salonuose klientai tikisi gauti geras ir kokybiškas paslaugas, taip ir iš grožio salonų socialinių tinklų tikimasi sklandaus bendravimo, naudingos informacijos ir įdomaus turinio. Apžvelgėme, kas vyrauja socialiniame tinkle „Facebook“, ir klausimų uždavėme vieniems aktyviausių salonų.

Grožio namai „Sfinksas“, Vilnius
Kiek laiko jūsų grožio salonas turi paskyrą socialiniame tinkle? Kas pastūmėjo ją susikurti?

Savo „Facebook“ paskyrą turime nuo pat salono atidarymo. „Instagram“ paskyrą susikūrėme prieš kelerius metus. Kai pradėjome savo veiklą, socialiniai tinklai jau buvo itin populiari informacijos sklaidos platforma, todėl turėti savo paskyrą mums pasirodė būtina.

Kas salone už ją turi būti atsakingas? Paskirtas vienas žmogus, vadovas ar kolektyvas?

Medžiagą, kuria dalijamės socialiniuose tinkluose, viešina vienas paskirtas žmogus, tačiau priėjimą prie paskyros turi keletas žmonių. Kai puslapį administruoja vienas žmogus, pateikta informacija planuota ir apgalvota. Nebūna nesusipratimų.

Kaip parenkate, ką joje publikuoti? Kaip dažnai tai darote?
Dažniausiai publikuojame meistrų darbo rezultatus. Taip pat skelbiame naujienas, pranešimus ir priminimus. Publikuoti stengiamės beveik kasdien.

Ar specialiai domitės, kaip bendrauti paskyroje? Kur semiatės idėjų?
Stengiamės būti savimi. Būti originalūs, todėl specialiai tuo nesidomime. Kadangi savo paskyras administruojame jau penkerius metus, patys pastebėjome, kas patraukia kliento akį, kokio pobūdžio pranešimai jį sudomina. Nemėgstame publikuoti sausos medžiagos. Publikuojame gyvus tekstus, komunikuojame su klientais, stengiamės savo paskyrą laikyti interaktyvią.

Ar užrašinėjate klientus per „Facebook“? Tai nesukelia nepatogumų?

Žinoma! Tai labai paprasta, greita laiko rezervacija. Nemaža dalis mūsų klientų užsirašo „Facebook“ žinute. Nepatogumų tai tikrai nesukelia.

Ar pajutote salono populiarumo augimą, pradėję komunikuoti „Facebook“?
Tikrai taip. Kaskart, pranešus apie naują teikiamą procedūrą ar naują kosmetikos priemonę, susidomėjimas ja iškart išauga. „Facebook“ ir „Instagram“ – tai lyg nemokama skelbimų lenta. Tiesiog skelbti reikia tinkamai.

Kaip reaguojate į teigiamus ir neigiamus komentarus?
Reaguojame teigiamai, nes tiek teigiami, tiek neigiami komentarai padeda mums tobulėti, geriau suprasti klientų norus.

Grožio ir geros savijautos centras „Tilia“, Utena
Už socialinę paskyrą atsakinga vadovė – ji tam specialiai baigė ir dviejų dienų mokymo kursus. Po naujieną stengiamės įkelti kasdien: salono naujienos, kolektyvo šventės, artėjantys renginiai. Stebime kitas paskyras, kai ką pritaikome ir sau. Be to, bent kartą per savaitę įkeliame ir svarbesnę mokamą naujieną.

„2 sesutės“, specializuotas akių grožio salonas, Vilnius
Mūsų tikslas – nuoširdus bendravimas su klientais ir žmonėmis, kurie domisi mūsų publikuojama informacija. Turime savo komunikacijos strategiją. Žmonės vertina paprastumą ir atvirumą, tad tai ir siekiame išlaikyti. Neslėpsime, „Facebook“ yra tikrai puikus būdas pranešti didesnėms auditorijoms apie save, tačiau klientų srautas auga palaipsniui, be didesnių šuolių, tad, galima sakyti, kad socialinis tinklas prisideda prie salono populiarinimo, tačiau esminės įtakos nedaro. Klientų srautą didina profesionaliai atlikti darbai ir teigiami klientų atsiliepimai. Turime ir savo internetinę svetainę – ji naudojama kaip viešas informacijos šaltinis, o „Facebook“ paskyroje komunikuojame su klientais, sulaukiame grįžtamojo ryšio.

Grožio salonas „YUMI“, Vilnius
Mūsų nuomone, tai greičiausias būdas pasiekti galutinį vartotoją. Stebime, kas lankytojams patinka, kas labiau atkreipia dėmesį, sekame rodiklius. Kol kas esame savamoksliai, idėjų semiamės visur, kur tik įmanoma. Skaitome informaciją internete, kalbamės su klientais – juk jie įvairiausių sričių atstovai, šiek tik informacijos semiamės ir iš jų asmeninės patirties. Šiais laikais socialinė rinkodara – neatsiejama verslo dalis, todėl netrukus investuosime ir į šios srities apmokymus. Neseniai susikūrėme ir „Facebook“ parduotuvės platformą. Tokį sprendimą padarėme norėdami parodyti, su kokia produkcija dirbame, tikėdamiesi suaktyvinti pardavimus ir sekėjus. Ar tai prideda vertės, kol kas pasakyti labai sudėtinga, kadangi praėjo tik kelios dienos nuo parduotuvės atidarymo. Norime sukurti „Facebook“ puslapį, kuriame būtų kuo daugiau informacijos apie mus, išbandyti visas įmanomas galimybes, teikiamas „Facebook“ reklamos.

Grožio namai „Beauty Resort“, Vilnius
Mūsų salonas socialinę paskyrą turi nuo tada, kai dar net nebuvome atidarę salono. Kaip pastebėjome, daugiausia dėmesio mūsų paskyroje sulaukia tikros meistrų darbų nuotraukos. Publikuoti stengiamės kiekvieną dieną po vieną kartą. Ką publikuoti, pasirenkame pagal sezoną, nuotraukos kokybę, kartais net pagal orą.

Grožio salonas „Stiliaus namai“, Kretinga
Paskyrą administruoja tiek salono administratorės, tiek pats salono vadovas. Turiniu taip pat rūpinasi salono meistrai (kirpėjai, kosmetologai, vizažistai, manikiūro meistrai), nes stengiamės skirti pakankamai dėmesio visoms sritims. Taip pat klientus įtraukiame į savo salono rutiną, pranešdami informaciją apie meistrų atostogas, naujas teikiamas paslaugas, su veikla susijusius trukdžius ar pasveikiname valstybinių švenčių proga. Publikuojame daug vaizdo pranešimų – jie sulaukia ne tik daug peržiūrų, bet kiekvienąkart juos įkėlę sulaukiame ir naujų klientų skambučių. Laikui bėgant salono populiarumas akivaizdžiai padidėjo – esame visiškai tuo patenkinti ir nejaučiame reklamos poreikio kituose šaltiniuose.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2017 4 1
GALERIJA
Nuotraukų nėra
Internetinių puslapių kūrimas