© 2017
LT LV
RUBRIKOS
Grožio meistrų darbas užsienyje – apie viską iš pirmų lūpų - Australija

Kirpėjo specialybė – universali visame pasaulyje, tad ir dar viena mūsų pašnekovė Gailė Margevičiūtė Australijoje jautėsi lyg žuvis vandenyje. Ten ji spėjo ne tik anglų kalbos žinias patobulinti, bet ir padirbėti grožio salone Sidnėjuje. Apie viską išsamiau pasakoja pati Gailė.

Kaip susiklostė, kad gavote galimybę išvykti padirbėti į Australiją?
Išvykau į Australiją tobulinti anglų kalbos žinių. Visai atsitiktinai mano klientas papasakojo apie tokią galimybę, man ta idėja patiko ir nusprendžiau pabandyti.
Kasmet mes su salono „Bliss & Fashion“ merginomis važiuojame į Paryžių mokytis „Dessange“ akademijoje, todėl turime galimybę dirbti bet kurioje šalyje, kur yra jų franšiziniai salonai. Mūsų mokytojas iš Paryžiaus sužinojo, kad išvykstu į Sidnėjų mokytis ir labai noriu padirbėti plaukų stiliste Australijoje. Jis netrukus susisiekė su salono „Dessange“ vadovu Sidnėjuje ir parekomendavo mane. Taigi man labai pasisekė, nes, kai atvykau į saloną, manęs net nepaprašė parodyti savo darbų knygos, nors buvau ją pasiruošusi. Kai atvykau į darbo pokalbį, buvau pakviesta dirbti kaip galima greičiau. Derinti mokslus su darbu buvo nesunku. Dirbau po paskaitų ir savaitgaliais, įgijau neįkainojamos patirties salone „Dessange“ ir, be abejo, tobulinau anglų kalbos žinias bendraudama tiek su klientais, tiek su salono kolektyvu.

Kiek laiko ten praleidote? Darbas buvo toks pat kaip ir čia, Vilniuje?
Australijoje gyvenau ir dirbau šešis mėnesius. Darbas labai patiko, jausmas buvo toks pat lyg dirbčiau Vilniuje tik skyrėsi kalba. Taip pat skyrėsi darbo sistema: Lietuvoje klientai dažniausiai ateina pas konkretų meistrą, o ten jie ateina į saloną ir jiems nesvarbu, pas ką pateks, nes žino, kad visi salono meistrai yra puikūs ir visi darbą atliks nepriekaištingai. Todėl visi salono klientai yra bendri ir, jeigu stilistas ar koloristas nespėja, tai kolegos visada draugiškai padeda vieni kitiems. Tiesa, čia klientai yra labiau pripratę prie meistrų.

Ar klientai labai skiriasi nuo mūsiškių Lietuvoje?
Kadangi salonas yra prancūzų, tai pagrindiniai klientai ir buvo prancūzai, daug europiečių, o kiti – australai. Klientai labai malonūs, draugiški ir nekonfliktiški – tokie patys kaip ir Vilniuje. Svarbiausia buvo suprasti ir įsiklausyti į kliento norus. Iš pradžių gal buvo sunkiau juos suprasti, bet, kai geriau pramokau kalbą, bendrauti pasidarė lengva ir malonu.


Kas labiausiai įsiminė dirbant salone „Dessange“?
Kiekvienas specialistas turėjo savo specialų kodą ir slaptažodį, kur galėjome prisijungti prie internetinio „Dessange“ mokymų puslapio, ten neribotą laiką galėjau tobulinti savo profesines žinias apie kirpimus, dažymus, sušukavimus. Taip pat buvo mokomųjų seminarų, kaip bendrauti su klientu ir tinkamai parinkti plaukų priežiūros priemones.
Salono kolektyvas buvo labai draugiškas, daug laiko leisdavome kartu ir po darbo. Puikų naujametinį vakarėlį šventėme didžiuliame laive šalia garsiojo Sidnėjaus operos ir baleto teatro.

Ar rekomenduotumėte kitiems kirpėjams nebijoti ir išvykti tobulintis į užsienį?
Jeigu kyla bent mintis išbandyti save užsienyje, reikia nesustoti. Tai puiki patirtis ir nepamirštami įspūdžiai. Visada yra kur tobulėti.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2017 7 1
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas