© 2018
LT LV
RUBRIKOS
„Street Salon“ RENGINYS – dėmesys populiarėjančiai gatvės madai

Spalio 25 d. UAB „Femina Bona“, pristatanti profesionalams skirtą plaukų priežiūros kosmetiką „KEUNE Haircosmetics“, savo VIP klientus sukvietė į išskirtinius kūrybinius mokymus Vilniuje, kuriuose didžiausią dėmesį skyrė gatvės mados šukuosenų tendencijoms. Susirinkusiems svečiams inspiruojančius darbus pristatė Lietuvos meistrams puikiai pažįstama „KEUNE Haircosmetics“ vyriausioji technologė ir „Femina Bona“ kūrybos vadovė Edita Kavaliauskienė bei kviestinė viešnia iš Olandijos – „KEUNE Haircosmetics“ tarptautinė technologė Yvonne Irvine.

Paslapčiomis nuo viešumos organizuotas renginys tęsia 2016 m. pradėtą „Femina Bona“ klubo veiklą. „Femina Bona“ verslo vystymo vadovė Inga Baltrimaitė sako, kad tokia VIP seminaro, skirto 50 meistrų, koncepcija pasirinkta tesint klubo nariams duotą pažadą – klientams teikti visumines žinias ne tik apie plaukus, bet ir tendencijas bei įvaizdžio kūrimą.
Kūrybinius mokymus vedusi Y. Irvine pabrėžia, kad plaukų stilistams ypač svarbu atskleisti visas gatvės stiliaus subtilybes, įkvėpimo šaltinius ir šio stiliaus išmanymo svarbą. „Neretai meistrai, užsisukę savo darbų sūkuryje, pritrūksta gaivaus įkvėpimo gurkšnio. Dėl šios priežasties renginio metu svečiams pristatėme „KEUNE Haircosmetics“ naujieną – programėlę „Street Salon“, skirtą išmaniajam telefonui. Joje kasdien dalijamės gatvės stiliaus įvaizdžiais, o meistrai, dirbantys su profesionalams skirta plaukų kosmetika „Keune“, susipažįsta su šių įvaizdžių kūrimo detalėmis“, – pasakoja technologė.

Virtualų įkvėpimą scenoje kaipmat pakeitė Y. Irvine ir E. Kavaliauskienės duetas. Moterys pristatė būtent Lietuvai pritaikytus ir mūsų skoniui artimus gatvės stiliaus modelius. Šį rudenį pagrindinį vaidmenį vis dar atlieka tinkamai ir individualiai klientui parinktos spalvos bei vario ir rausvo aukso atspalviai. Tačiau, kad ir kokios tendencijos vyrautų mados pasaulyje, plaukų stilistai pirmiausia privalo pasikliauti savo profesionalumu ir kiekvienam klientui rasti jo asmeniniam stiliui geriausiai tinkamą sprendimą.

Neseniai grįžusi iš Paryžiaus mados savaitės, kurios metu plaukų įvaizdžius kūrė jaunojo dizainerio Estebano Cortazaro kolekcijos modeliams, E. Kavaliauskienė pasakoja, kad tendencijos iš mados savaitės podiumų jau keliasi į didžiųjų miestų gatves. „Iš šalies žvelgiant, galima pasakyti, kad mes nuo to neatsiliekame, tad natūralu, kad ir tokie kūrybiniai mokymai tampa vis labiau aktualūs. Madingesniais tampa vis paprastesni įvaizdžiai, kuriuos lengva išgauti ilgai neužtrunkant, o svarbiausias vaidmuo visame įvaizdyje tenka sveikiems ir išpuoselėtiems plaukams. Paprasti kuodeliai, lengvos garbanos, šlapių plaukų efektas, matiškumas – visa tai būtinieji šio rudens elementai“, – savo įspūdžius atskleidžia E. Kavaliauskienė.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2017 11 1
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas