© 2018
LT LV
RUBRIKOS
Lietuvos kirpėjai kino festivalio užkulisiuose

Tarptautinis Venecijos kino festivalis (it. Mostra Internazionale d’Arte Cinematografica della Biennale di Venezia) – seniausias pasaulyje kino festivalis – kasmet vyksta rugsėjo pradžioje Venecijos Lido saloje ir yra Venecijos bienalės (it. Biennale di Venezia) dalis. Festivalio tikslas – skleisti, pristatyti ir remti įvairius tarptautinio kino aspektus visomis jo formomis: kaip meną, pramogą ir verslą, puoselėjant laisvės ir tolerancijos vertybes. 

Vienas labiausiai prestižinių kino festivalių pasaulyje šiemet šventė 75-ąsias metines ir į savo renginius pritraukė gausybę aktorių, režisierių, prodiuserių ir kitų garsių kino industrijos dalyvių. Tik dvidešimt plaukų stilistų iš viso pasaulio turėjo galimybę kurti įvaizdžius raudonojo kilimo svečiams viso festivalio metu. Iš Lietuvos į šį prestižinį festivalį UAB „Krinona“ delegavo net keturių itin patyrusių stilisčių komandą, kurią sudarė: Rūta Zenkovienė, Anželika Rekevičienė, Jolanta Mačiulienė ir Rasa Paknienė. 

„Pasiūlymą Lietuvos meistrams prisidėti prie šio išskirtino festivalio užkulisių sulaukėme iš ilgamečio mūsų partnerio Italijoje „Philip Martin’s“. Gavę šį pasiūlymą, net neabejojome, kad deleguosime stipriausią ir patikimiausią stilistų komandą, kuri sukurs įspūdingiausius plaukų stilius žymiausiems aktoriams“, – sakė parduotuvių „Cascada Professional“ tinklo direktorius Marius Vasaitis. Visos šukuosenos festivalio metu buvo formuojamos tik naudojant profesionalams skirtą organišką ir išskirtinę plaukų kosmetiką „Philip Martin’s“. O prekių ženklas „Philip Martin’s“ tapo oficialia Venecijos festivalio plaukų kosmetika.

Šis pasirinkimas nebuvo atsitiktinis – Venecijos festivalio organizatoriai tikslingai atsirinko itališką, šeimos vertybėmis grįstą prekių ženklą, kurio pagrindinė žinutė klientams – atidumas ir kokybė kiekvienai detalei, kiekvienai medžiagai ir kiekvienam klientui. 2006 m. Mauro’as Trimigliozzi įkūrė kompaniją „Philip Martin’s“, gimusią iš noro kurti plaukų ir odos priežiūros produktus, pagrįstus ekologiškumo, natūralumo ir biologinio suderinamumo filosofija. Kompanijos pavadinimą įkvėpė įkūrėjo vaikai Filippas ir Martina, kurie įmonės vadovui yra tyrumo ir nuoširdumo sinonimas. Gimus trečiajam vaikui Tommaso, buvo sukurta kūdikių priežiūros produktų linija „Tommy Baby“. „Philip Martin’s“ reiškia sveikatingumą, efektyvumą ir veiksmingus sprendimus. 

Išskirtinės galimybės dalyvauti pasaulinio lygio renginyje nepraleidusi Lietuvos stilistų komanda ruošė garsiausius raudonojo kilimo svečius viešbutyje „Ausonia & Hungaria Hotel“ Lido saloje. Lietuvos stilistams teko garbė puošti daug ant raudonojo kilimo pasirodžiusių garsių vietinių aktorių, fotografų, visuomenės veikėjų, tarp kurių buvo kino ir meno prodiuserė Emanuela Cacciamani, italų aktorius Paolo Stella, trumpametražių filmų prodiuserinės kompanijos direktorius Morelli Adriano, mados fotografė Eleonora Proietti, vokiečių modelis ir aktorė Stephanie Kaiser, žymiausių šiuo metu Italijoje nuomonės formuotojų tandemas iš Milano, pavadinimu „Wearelovers“, kurių įvaizdis pirmąją festivalio dieną pateko į geriausiųjų dešimtuką.

Anželika Rekevičienė drauge su Rasa Pakniene labiausiai nekantravo gavusios kvietimą vykti į Veneciją. „Kartu su Rasa Lietuvoje su kosmetika „Philip Martin’s“ dirbame jau 8 ar 9 metus! Galime drąsiai teigti, kad „Philip Martin’s“ – tai ne tik išskirtinė kosmetika, tai gyvenimo ir stiliaus būdas. Preciziškumas kiekvienai detalei, jų aromatai, rezultatai – niekada nenuvilia. Klientai, švelniai tariant, priklausomi nuo šios kosmetikos ir tai mums, stilistams, suteikia energijos ir motyvacijos dirbti, tobulėti. Esu ne kartą vykusį į „Philip Martin’s“ akademiją Italijoje, į visus jų projektus neriu visa galva, nes jie visada leidžia augti kaip profesionalui“, – sakė Anželika, grožio salono „Casa Capelli“ Kaune savininkė. 

Rūta Zenkovienė, kirpėjų mokyklos „Cascada“ vadovė, ir Jolanta Mačiulienė, Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė, grįžusios į Lietuvą dalijosi teigiamais įspūdžiais. „Grįžome pasisėmusios didžiulės profesinės patirties, su gausa emocijų, įkvėptos naujiems projektams ir darbams, pakylėtos, pasijutusios tarsi pačios būtume žvaigždės. Pramynėme daugybę kilometrų Lido saloje eidamos į darbą ir iš jo, kasdien plaukiojome į Veneciją privačiomis žvaigždžių jachtomis, iš jaudulio buvo šlapi ne tik delnai, bet ir plaukai, veidas… Kokios vertingos gyvenimiškos situacijos! Puiki kompanija ir pati šventinė atmosfera įkrovė pozityvios energijos ir motyvacijos dar daugiau dirbti! Svarbiausia žengti žingsnį į priekį, drąsiai ir be jokių abejonių!“ – džiaugėsi Rūta ir Jolanta.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2018 9 14
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas