© 2018
LT LV
RUBRIKOS
Naujos produktų linijos vyrams pristatymas Milane

Spalio 9 d. Milane naujas prekės ženklas buvo pristatytas išskirtinėje ir prabangioje aplinkoje – Garage Italia, kurioje eksponuojami prabangiausi Italijoje sukurti automobiliai. SEB MAN produktų linija buvo pristatyta maždaug šimtui žurnalistų ir influencerių iš viso pasaulio. Renginio metu SEB MAN kūrybos direktorius, barberis Aiden Xydis susirinkusiai publikai demonstravo kaip sukurti skirtingus įvaizdžius naudojant jo mėgstamiausius linijos produktus, o vakare dalyvių laukė kokteilių vakarėlis bei prabangi vakarienė su įžymiausiais Italijos grožio industrijos atstovais. 

Atstovauti SEB MAN prekės ženklą Lietuvoje ir tapti ambasadoriumi Rytų Europoje buvo išrinktas kirpimų meistras, vyrų salono Vilniuje „Woxx Barbers“ įkūrėjas Raimondas Pasternackis. Meistras mielai sutiko pasidalinti savo įspūdžiais iš prekės ženklo pristatymo Milane.

Daug dalyvaujate įvairiuose barberiams skirtuose renginiuose. Kuo šis pristatymas buvo ypatingas?

Renginys vyko žymiam Italijos verslininkui Lapo Elkann priklausiančioje Garage Italia. Čia turėjome galimybę apžiūrėti Italijoje pagamintų prabangių automobilių kolekciją, išbandyti Formulės-1 Ferrari simuliatorių, kurių visame pasaulyje yra vos trys. Pristatymo aplinka buvo išties ypatinga – čia buvo viskas, kas susiję su vyriška mada ir stiliumi. Renginio metu buvo pristatyti pagrindiniai SEB MAN ambasadoriai, specialiai įrengtuose barbershop‘uose testavome produktus, darėme šukuosenas, filmavomės. Man tai buvo tikrai išskirtinė patirtis, nes buvau vienintelis iš Lietuvos pakviestas dalyvis, susipažinau su nuostabiais žmonėmis, tikrais savo srities profesionalais. 

Prekės ženklo SEB MAN komanda jums jau pažįstama – ne vienerius metus bendradarbiaujate su tai pačiai kompanijai priklausančia Wella Professional.

Su Wella Professional bendradarbiauju jau beveik 6 metus. Būtent jie man pasiūlė tapti SEB MAN ambasadoriumi ir aš ilgai nedvejodamas sutikau. Kodėl sutikau? Man buvo įdomu susipažinti su nauju produktu, žinojau, kad jį kūrė tikri grožio pasaulio grandai, todėl net neabejojau šio prekės ženklo sėkme. Nors būti SEB MAN ambasadoriumi man yra didelė garbė, tačiau to nesureikšminu. Man įdomu, ką dar galiu nuveikti savo profesijoje, ką gražaus sukurti su SEB MAN, kokias kolekcijas pristatyti meistrams. Stengiuosi nesustoti, žiūrėti į priekį ir nesidairyti kas buvo nuveikta praeityje.

Jums buvo suteiktas tarptautinio dėstytojo statusas. Ką planuojate nuveikti šioje srityje?

Jau buvau pakviestas teisėjauti „Wella TrendVision“ konkurse Rumunijoje, kaip SEB MAN ambasadorius vedžiau meistrams mokymus Varšuvoje. Planuojame organizuoti dar daugiau mokymų Rytų Europoje, taip pat ir Lietuvoje. Su SEB MAN planuoju daug ką nuveikti – kurti kolekcijas, pristatymus, dalyvauti fotosesijose. Apie visus projektus sužinosite ateityje (šypsosi).

 

Profesionalams skirtas plaukų priežiūros prekės ženklas „Sebastian Professional“ įžengė į naują rinką ir  pristatė produktų liniją vyrams SEB MAN, kuri supranta, ką reiškia būti vyru šiandieniniame pasaulyje ir leidžia išsilaisvinti iš tradicinių stereotipų apie vyrišką stilių. 

Rubrika: Įvykiai
Data: 2018 10 14
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas