© 2019
LT LV
RUBRIKOS
Plaukų stilisto kėdėje – baimė ir ašaros

„Dydžio (r)evoliucija“ – didelio žiūrovų susidomėjimo ir kritikos sulaukęs televizijos projektas. Jame dalyvių įvaizdį kūrė puikiai Lietuvoje žinomas plaukų stilistas Valerijus Gigevičius ir jo grožio salono „UFF“ komanda. Pasibaigus projektui ir paskelbus jo nugalėtoją, kalbamės su plaukų stilistu apie darbą televizijos užkulisiuose.

Valerijau, televizijoje dirbate jau ne pirmą kartą. Kuo šis projektas buvo išskirtinis? Kokio pasiruošimo jis pareikalavo?

„Dydžio revoliucija“ – naujas, Lietuvoje dar nematytas projektas. Man visada patinka iššūkiai, todėl buvo įdomu save čia išbandyti, pažiūrėti kaip seksis. Projekte dalyvavo labai įdomios dalyvės. Būtent darbas su jomis pareikalavo nemažai psichologinio pasiruošimo. Juk tai moterys, kurios bene visą gyvenimą kompleksavo dėl savo išvaizdos, kentė kitų žmonių pašaipas. Daugelis iš jų į mus, plaukų stilistus, žiūrėjo kaip į priešus – turėjome jas įtikinti, kad atėjome nesugadinti jų išvaizdos, o, atvirkščiai, padaryti dar gražesnėmis ir išskirtinėmis. Juk nuo to kaip jos atrodys televizijoje priklauso ir mūsų, kaip salono, įvaizdis, reputacija. 

Atėjote į projektą žinodamas, kad kardinaliai keisite dalyvių išvaizdą. Dėl to sulaukėte nemažai pasipriešinimo, net dalyvių ašarų. Ar toks nepasitikėjimas neapsunkina plaukų stilisto darbo?

„Dydžio (r)evoliucijoje“ sunkiausia turbūt ir buvo išlaikyti savo – monstro –  vaidmenį. Viduje aš tikrai toks nesu ir puikiai supratau jų baimę bei nepasitikėjimą – projekto metu jos jautė labai didelę psichologinę įtampą, mažai miegojo. Tačiau mano užduotis buvo ne gailėtis, o paversti jas matomomis ir vertomis laimėti projektą. Be to, dalyvėms negalėjome pasakoti kas joms bus daroma (antrosios laidos filmavimo metu, visi veidrodžiai aikštelėje ir net tualete buvo uždengti), kokios tolimesnės užduotys laukia, todėl stengiausi su jomis nepalaikyti glaudaus ryšio, nesusidraugauti, daugiausiai bendravau tik su kolegomis. 

Papasakokite apie projekto užkulisius. Kaip vyko jūsų darbas?

Mūsų salono komanda dirbo viso projeko metu, nuo atrankų iki pat finalo. Kūrėme ne tik dalyvių, bet ir vedančiųjų, teisėjų įvaizdžius. Didžioji dalis laidų buvo filmuojama Druskininkuose – čia mes praleidome visą savaitę. Per dieną buvo filmuojamos 2 laidos, todėl ryte sušukuodavome merginas pirmąjam filmavimui, o po pietų jau ruošdavomės antrąjam, pataisydavome šukuosenas, iš naujo sukurdavome teisėjų įvaizdžius. Naiviai tikėjomės, kad Druskininkuose turėsime daug laisvo laiko (nusijuokia). Iš tiesų dirbome labai intensyviai, filmavimai kartais užtrukdavo iki pat ryto. Tačiau savo komandai visada kartoju – jeigu sutikome prisidėti prie tokio projekto, mes ateiname į jį dirbti ir privalome būti ten, kur tik esame reikalingi. Nesvarbu, kad tenka keltis anksti ryte ar kelias valandas laukti filmavimo aikštelėje.

Iš anksto planuodavote kokias šukuosenas atlikti dalyvėms?

Dažnai kūrybinė grupė turi savo viziją, kaip turėtų atrodyti jų projekto dalyviai, todėl prieš antrąją laidą, kurioje vyko didieji dalyvių pokyčiai, su prodiuseriais bendrai apkalbėjome kai kurias merginas. Papasakojau jiems, ką aš norėčiau padaryti, kas, mano nuomone, būtų tinkamiausia. Iš pradžių ir planavome pakeisti tik 2-3 merginų įvaizdžius, bet filmavimo dieną keitėme visas dalyves, todėl visus kirpimus ir dažymus galvojome čia pat vietoje. Daugiausiai tardavomės tarpusavyje – vakare susirinkdavome ir siūlydavome savo idėjas, ką būtų galima padaryti vienai ar kitai merginai. Kūrybinė grupė į mūsų darbo procesą nesikišo, nebent patys klausdavome jų patarimo, kai nesuprasdavome užduoties ir nežinodavome koks įvaizdis yra reikalingas. 

Kaip manote, ar kiekvienas kirpėjas gali dirbti televizijoje? Kokių kompetencijų tam reikia?

Gali tikrai kiekvienas, tačiau tam reikia įdirbio. Atėjęs į televiziją be patirties, kirpėjas daro labai daug klaidų ir tai atrodo tiesiog nekokybiškai. Labai svarbu žinoti, kad televizinis ir saloninis šukavimas skiriasi ir tai, kas yra labai gražu realybėje, telike taip gerai neatrodo. Yra labai daug niuansų, kuriuos plaukų stilistas turi išsiaiškinti dirbdamas televizijoje – kur ir kaip bus filmuojama, koks bus apšvietimas, o tai šiandien labai smarkiai keičiasi. Pavyzdžiui, anksčiau apšvietimui buvo naudojama viena tiesioginė lempa, kuri apšviesdavo žmogų tik iš priekio. Dabar priekyje apšvietimas silpnesnis, o pagrindinis akcentas yra gale ir visi ne vietoje styrantys plaukučiai atrodo labai blogai. Dirbant fotosesijos užkulisiuose šviesą dar galima šiek tiek pakoreguoti, pastumdyti lempas, o čia to padaryti tiesiog neįmanoma, todėl plaukų stilistas, norintis dirbti televizijoje privalo jį labai gerai išmanyti. Manau, man pasisekė, nes esu tos kartos kirpėjas su kuriuo viskas ir augo. Mano nemokšiskumas dirbant televizijoje ar fotosesijose neatrodė neprofesionalus, nes tuo metu ir laidų nelabai kas mokėjo filmuoti (nusijuokia). Savo profesionalumą mes įgavome per praktiką, kartu mokydamiesi ir augdami.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2018 11 14
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas