© 2019
LT LV
RUBRIKOS
Pokalbiai su grožio salonų administratorėmis

Nors šios pareigos dažnai ir neįvertinamos, tai yra labai svarbi grandis grožio paslaugų versle. Nuo administratoriaus darbo priklauso visas salono klestėjimas. Juk būtent registratūroje įvyksta pirmasis kliento susipažinimas su salonu ir čia teikiamomis paslaugomis. Apie šio darbo specifiką, mums mielai sutiko papasakoti keturios jau ne vienerių metų darbo patirtį sukaupusios ir klientų meilę užsitarnavusios šios srities profesionalės. 

Ramutė Valiulienė („Unison Beauty Lab 3“, Vilnius).

Kiek laiko jau dirbate administratore? Kaip susidomėjote šiuo darbu?

Grožio salonuose administratore esu jau 13 metų, iš jų šešerius dirbu dabartinėje savo darbovietėje – salone „Unison Lab 3“. Administratore tapau gana atsitiktinai – iš pradžių baigiau kirpėjų kursus, pradėjau dirbti kirpėja. Kelis mėnesius rinkausi savo klientų ratą, o tuo metu salone, kuriame dirbau, atsilaisvino administratorės darbo vieta. Pradėjau derinti šias veiklas, dalį laiko dirbau kirpėja, kitą dalį – administratore. Šios pareigos man labai patiko, taip galiausiai pereigas tik į administratorės pareigas.  

Kuo yra svarbios administratoriaus pareigos? Kaip jos palengvina grožio salono darbą?

Tai priklauso nuo to kaip pati administratorė dirba, kaip žiūri į klientus, meistrus. Aš stengiuosi padėti ir meistrams, ir klientams, kad visi būtų priimti ir aptarnauti. Dirbu taip, lyg dirbčiau pati sau ir dėl savęs. Kartais darau ir tuos darbus, kurie man visai nepriklauso – padedu meistrams, patvarkau, pašluoju ką nors. Tiesiog žiūriu į meistrus ir stengiuosi pagelbėti, jei matau, kad kažkas nespėja. Administratorės darbo kokybė labai priklauso ir nuo salone tvyrančios nuotaikos – kokie yra grožio salono savininkai, kokie meistrai čia dirba, kaip su jais pavyksta sutarti. Man pasisekė, nes visuose salonuose, kuriuose dirbau buvo puikūs kolektyvai ir vadovai. Kiekvieną rytą į saloną važiuoju ne kaip į darbą, o kaip į šventę.  Per trylika metų  šis darbas man dar tikrai neatsibodo ir neįsivaizduoju, ką kita galėčiau dirbti su tokiu malonumu.

 

Raminta Amankavičienė („Grožio artelė“, Ukmergė).

Kaip susidomėjote šiuo darbu?

Labai mėgstu bendrauti su žmonėmis, matyt, tai ir buvo pagrindinė priežastis, kodėl esu čia. O juk ten kur kuriamas grožis, dirbti yra labai smagu.

Mažuose miesteliuose salonai gana retai turi administratores. Kodėl šios pareigos reikalingos jūsų salone? Kokias užduotis jūs atliekate?

„Grožio Artelė“ – vienas iš didžiausių grožio salonų Ukmergėje. Mūsų kolektyvą sudaro 11 darbuotojų, todėl natūralu, kad ir klientų srautas didelis. Tam, kad darbas vyktų sklandžiai, reikalingas žmogus, kuris visa tai užtikrintų. Juk ir klientas nebūtų patenkintas, jeigu kirpėjas jį dažytų ir kita ranka registruotų kitą žmogų.

Pagrindinės mano pareigos registruoti klientus vizitams pas meistrus, pasirūpinti, kad netrūktų dažų ir visų reikalingų produktų darbui.

Kokių savybių reikia norint tapti puikiu grožio salono administratoriumi? 

Komunikabilumo, kruopštumo, atsakingumo. Na dar kolegės pajuokauja, kad joms labai patinka mano pedantiškos savybės (juokiasi).

Grožio salone visos stengiamės dirbti taip, kad klientas liktų maksimaliai patenkintas mūsų darbu. Bet jeigu kažkas nutinka, bandome bendromis jėgomis rasti išeitį. Esame labai draugiškas ir linksmas kolektyvas, vienos kitą suprantame iš žvilgsnio ir jau žinome kaip reaguoti į kažkokią susiklosčiusią situaciją. Aš pati stengiuosi dirbti kuo atsakingiau. Juk kai esi komandos dalis, nesinori, kad dėl tavo klaidos susijauktų kažkieno dienotvarkė.

Agnieška Parafjanovič (Grožio studija „Wow“, Vilnius).

Pakalbinti šią, vos 7 mėnesius grožio salone dirbančią, administratorę pasiūlė mūsų „Facebook“ paskyros sekėjai – Agneška sulaukė daugiausiai gražių žodžių po mūsų įrašu. Tai tik įrodo, kad nebūtina turėti daug patirties norint puikiai atlikti savo darbą ir būti įvertintam klientų.

Tai yra pirmas mano darbas grožio srityje. Man smagu padėti meistrams, stebėti grožio salono darbą tarsi iš šalies, tačiau pati kirpėja būti nenorėčiau.  Mane labiau džiugina pats bendravimas su klientais, darbas su produktais, paslaugų aprašymais. Sakyčiau, administratorius organizuoja visą salono veiklą – registruoja klientus, skambina jiems, tikrina kokių produktų trūksta, ką reikia užsakyti ir pan. Tačiau tuo mano pareigos neapsiriboja –  jeigu meistrėms reikia mano pagalbos, visada joms padedu. Čia labai svarbus komunikabilumas, organizuotumas, veiklumas, reikia stengtis viską atlikti čia ir dabar, neatidėlioti darbų. Didelių klaidų savo darbe nesu padariusi. Žinoma, kai tik įsidarbinau salone, pasitaikė, kad sumaišiau klientų registracijas, užrašiau ne tai procedūrai. Tačiau labai greitai pasitaisiau ir stengiuosi tokių klaidų nebekartoti, nedaryti žalos nei sau, nei salonui. 

Kai tik įsidarbinau išbandžiau visus grožio salone esančius produktus. Laikausi nuomonės, kad kol nesi pats visko išbandęs, negali ir klientui tinkamai pasiūlyti jam reikiamos priemonės. Salono vadovės taip pat prašiau, kad jeigu bus koks nors seminaras apie naujus produktus, naujus dažus aš irgi noriu dalyvauti, aš irgi noriu žinoti. Juk būtent aš esu tas veidas, kuris pirmas pristato klientams, ką mes siūlome.

Eglė Paškevičienė (Grožio ir SPA centras „Tilia“, Utena).

„Tilia“ nėra įprastas grožio salonas – jame teikiama daugiau paslaugų, atliekamos SPA procedūros, todėl ir administratorių darbas čia šiek tiek sudėtingesnis. 10 metų grožio centre dirbanti Eglė sako, kad į šias pareigas pateko visai netikėtai, o juo susidomėjo tik pradėjusi čia dirbti.

Kuo svarbios yra administratoriaus pareigos? Kaip jos palengvina grožio salono darbą?

Jeigu reiktų trumpai atsakyti į klausimą, kuo svarbios šios pareigos, sakyčiau, kad administrator – tai eismo reguliuotoja sankryžoje. Pirmiausia – tai pozityvios aplinkos sukūrimas. Tai tas žmogus, kuris pirmasis perteikia salono dvasią. Nuo administratorės laiku atliekamų užduočių priklauso visų darbuotojų sklandus darbas. Kai tuo pasirūpinta , grožio centro specialistai turi laisvos rankas ir mintis klientams bei procedūroms.  

Kokias klaidas dažniausiai daro administratoriai? Kaip jos paveikia salono darbą?

Dažniausiai pasitaikanti administratorės klaida – noras užregistruoti daugiau klientų negu meistras turi galimybių juos priimti. Tuomet atsiranda įtampa, nepasitenkinimas, skubotumas, dėl to nukenčia paslaugos kokybė.

Kaip administratorius susipažįsta su salono teikiamomis paslaugomis? 

Neįmanoma apie visas paslaugas papasakoti sklandžiai kol pats jų „neparagauji“. Mūsų grožio ir poilsio centro administratorės turi galimybę nemokamai išbandyti procedūras. Tuo labai džiaugiamės, nes tai suteikia galimybę užtikrintai rekomenduoti ir papasakoti klientams apie procedūros eigą, jos poveikį grožiui bei sveikatai.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2019 2 12
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas