© 2019
LT LV
RUBRIKOS
Svarbiausia – mylėti savo darbą

„Atsiradau tinkamu laiku, tinkamoje vietoje“, – nusišypso „Selective Professional“ ir „Insight Professional“ produktus atstovaujančios UAB „Selective Baltic“ Vakarų regiono vadybininkė Lina Mažūnienė, prisiminusi savo prieš penkerius metus prasidėjusią karjerą grožio rinkoje. Lina iš pradžių buvo pakviesta tapti modeliu įmonės organizuotame seminare, o po kurio laiko sulaukė ir pačios UAB „Selective Baltic“ direktorės Jolitos Kleponienės kvietimo prisijungti prie jų komandos. „Seminare stebėdama vadybininkės darbą  pamačiau, koks jis yra įdomus. Tuomet sau mintyse pasakiau, kad pati norėčiau užsiimti tokia veikla, o po mėnesio netikėtai sulaukiau skambučio ir pasiūlymo dirbti vadybininke. Nebuvo jokios atrankos ar interviu. Matyt, mūsų su direktore mintys sutapo – ji mane pamatė kaip būsimą darbuotoją, o ir aš save įsivaizdavau dirbančią šioje įmonėje.“ – prisimena Lina sutikusi  su mūsų žurnalo skaitytojais pasidalinti  savo darbo specifika.

Gyvas bendravimas – būtinas

„Mano darbo principas yra gana tradicinis – tai lankymasis pas klientus, bendravimas su jais telefonu. Darbo grafikui daug įtakos turi ir mūsų įmonėje skelbiamos akcijos klientams. Tokiu atveju gyvų susitikimų neorganizuoju, visas darbas vyksta telefonu –pasveikinu juos, jeigu akcija organizuojama prieš kokią nors šventę, pasiteirauju ar ko nors reikia iš siūlomų produktų. Lengvesnėmis savaitėmis jau vykstu į susitikimus grožio salonuose – visus klientus susirašau ant lapo, aplankau, padedu pliusiuką ir keliauju į kitą saloną. O jeigu pakeliui dar pamatau naują kirpyklą – būtinai užeinu, pasiūlau išbandyti mūsų produkciją. Tokiomis dienomis tenka įveikti išties nemažą atstumą – kartais po 200 km ir dar daugiau.“ – apie savo veiklą pasakoja Lina. Vadybininkė prideda, kad jos darbe labai svarbus gyvas bendravimas su kirpėjais. „Vakarų regione – Klaipėdoje, Šiauliuose, Tauragėje ir kituose aplinkiniuose miesteliuose – žmonės labai mėgsta bendrauti, todėl mano darbe tiesioginis kontaktas su kirpėjais yra tiesiog būtinas. Tik taip įmanoma su jais užmegzti tikrą, ilgalaikį ryšį.  Stengiuosi kuo dažniau lankyti savo klientus, skambinu jiems, teiraujuosi kaip sekasi, ar tiko, patiko nauji produktai – tokį dėmesį jie tikrai įvertina. Naujų klientų taip pat ieškau tik pati apsilankydama skirtinguose grožio salonuose. Be abejo, atsiranda ir tokių, kurie patys sužino apie mūsų įmonę – pamato reklamą internete ar žurnale, susisiekia su manimi, galbūt ir iš karto užsisako prekių. Tačiau kitą kartą pas tokius klientus visada stengiuosi nuvažiuoti pati – susipažinti asmeniškai, parodyti, kokį produktų asortimentą siūlo mūsų įmonė.“

Klientų neišskiria 

Paklausta kaip su visais klientais randa bendrą kalbą, vadybininkė sako, kad ji stengiasi kurti tokį ryšį, kokį ir pati norėtų gauti atsidūrusi kliento pozicijoje. „Vadybininko darbe viskas paremta draugyste – tik įgijus kirpėjų pasitikėjimą, gali plėsti savo klientų ratą. Nors dirbu ir su labai dideliais grožio salonais, ir su mažomis kirpyklomis, neišskiriu nė vieno savo kliento – visais nuoširdžiai rūpinuosi. Žinoma, visi žmonės yra skirtingi, todėl bendravimas su kiekvienu iš jų taip pat skiriasi. Stengiuosi rasti savitą priėjimo būdą prie visų, o pats geriausias raktas į kiekvieno kliento širdį – tai šiltas bendravimas ir visiškas atsidavimas tam, ką darai.“ – pasakoja Lina. Pasak jos,išlaikyti savo klientų ratą padeda ir greitas prekių pristatymas bei skubi pagalba esant nenumatytoms aplinkybėms: „Grožio salonuose visko pasitaiko: kirpėjai staiga pritrūksta priemonių, kurių labai reikia, kažko neranda, nežino. Visuomet sutinku padėti, atvežu reikalingus produktus dar tą pačią ar rytojaus dieną, o jei niekaip nepavyksta atvykti, mielai pagelbėja Vilniaus ar Kauno regionų vadybininkės, kad problema būtų kuo skubiau išspręsta.“ – teigia vadybininkė.

Baigiant pokalbį L.Mažūnienė priduria: „Vadybininku dirbti gali tikrai ne kiekvienas, tačiau ne viską lemia asmeninės savybės ar motyvacija – čia reikia tiesiog mylėti savo darbą. Tada viskas sekasi net ir neturint daug metų darbo patirties ar atitinkamų įgūdžių.“ – šypteli.

O štai ką pasakoja L. Mažūnienės aptarnaujamos grožio prekių parduotuvės „Samana“ Plungėje atstovė Jurgita Ragauskienė: 

„Vadybininko bendravimas yra vienas svarbiausių kriterijų, pagal kuriuos renkamės savo partnerius. Norime šilto bendravimo, atsakymų į visus mums rūpimus klausimus ir greito problemų sprendimo. Lina visą tą mums suteikia, ji – labai savo darbą mylintis, nuoširdus žmogus, kuris tiesiog pavergė mūsų širdis. Mums labai svarbus tiesioginis kontaktas, todėl džiaugiamės, kad ji dažnai lanko mūsų parduotuvę, gyvai pristato, papasakoja apie naujus Selective.lt produktus, o ne tiesiog viską atsiunčia elektroniniu paštu. Po jos apsilankymo atrodo, kad net ir pardavimai šių produktų išauga (nusijuokia).

Rubrika: Įvykiai
Data: 2019 3 14
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas