© 2019
LT LV
RUBRIKOS
4 tendencijos, vyrų priežiūros rinkoje, kurias privalote žinoti

Barberių kultūra sparčiai populiarėja visame pasaulyje – spėjama, kad iki 2020 m. vyrų grožio industrija išaugs trigubai. Atsižvelgdami į tai, išanalizavome ryškiausias praėjusių metų vyrų grožio rinkos tendencijas ir išskyrėme keturias svarbiausias, kurios galėtų padėti augti jūsų verslui.

Barbershop‘ų bumas

Turbūt niekas neprieštaraus, kad tradicinių barbershop‘ų atsiradimas mūsų šalyje yra viena pagrindinių vyrų grožio industrijos tendencijų jau pastaruosius kelerius metus. Didžiuosiuose miestuose vienas po kito atsidaro vis nauji tik vyrams skirti salonai. Tokį augimą galėjo paskatinti didelis susidomėjimas barberių kultūra socialiniuose tinkluose, televizijoje ir internete, tačiau labiausiai grožio rinkoje barberiai išsiskiria aukšta klientų aptarnavimo kokybe. Siūlydami nemokamą alų, galimybę stebėti sporto varžybas ir net žaisti videožaidimus, barbershop‘ai sėkmingai įžengė į „patirčių ekonomiką“, kai perkamas ne konkretus daiktas ar paslauga, o nauja patirtis ir malonūs įspūdžiai. 

Mūsų patarimas: jeigu jums priklauso barbershop‘as, išsiskirkite iš kitų, siūlydami klientams kitokias paslaugas ir pramogas. Galbūt verta pagalvoti veido procedūras, nemokamą alų arba tik vyrams skirtus renginius? Jeigu esate  grožio salonas, pasinaudokite barbershop‘ų bumu ir pasamdykite barberį, kuris galėtų jūsų klientams pasiūlyti kirpimo, barzdos formavimo ir skutimo paslaugas.

Plaukų šalinimas

Tarp vyrų vis labiau plinta tendencija turėti lygų, glotnų kūną. Jie taip pat dažniau ryžtasi pašalinti nepageidaujamus nosies ir antakių plaukus. Depiliacijos paslaugas teikiantys specialistai sako, kad vyrai šiuo metu yra pasidalinę tarsi į dvi grupes: jauni vaikinai pirmauja renkantis kūno plaukų šalinimo procedūras, o vyresnio amžiaus vyrai pasiryžta šalinti tik nepageidaujamus plaukelius veido srityje. 

Mūsų patarimas: galbūt vertėtų apsvarstyti galimybę pasiūlyti klientams papildomų procedūrų? Į kurią iš anksčiau paminėtų auditorijų jūs taikotės? Ar plaukų šalinimo procedūros galėtų jums sukurti papildomų pajamų? Tai tikrai verta aptarti su savo komanda ar kolegomis.

Personalizuotos paslaugos vyrų grožio rinkoje 

Personalizuotos paslaugos – taip pat ryški tendencija vyrų priežiūros srityje. Kai kurios kosmetikos kompanijos savo klientams jau siūlo rinktis iš daugybės skirtingų produktų kombinacijų. Vyrai, kurie rūpinasi savo išvaizda, vis dar nori aiškios informacijos apie produktą ir veido priežiūros rutinos, kuri nereikalauja daug dėmesio. Būtent todėl barberiai, vyrų kirpėjai atlieka labai svarbų vaidmenį parenkant kiekvieno kliento poreikius ir problemas atitinkančias kosmetikos priemones. 

Mūsų patarimas: Nors vyrai vis dažniau mėgsta išbandyti naujus kosmetikos produktus, jie vis dar nenori sugaišti daug laiko juos išsirenkant ir naudojant. Štai, kur jūs, barberiai ir vyrų kirpėjai, galite būti naudingi! Tinkamai parduokite kosmetikos produktus – pademonstruokite klientui kaip veikia priemonė, duokite jam paprastas naudojimo instrukcijas ir jūs būsite pirmasis, kuriam jis paskambins norėdamas įsigyti naujų produktų.

Selfie kultūra

Selfie kultūros augimas ir „Instagram“ populiarumo sprogimas per pastaruosius kelerius metus parodė, kad ne tik influencer’iai, bet ir paprasti vyrai daugiau investuoja į savo išvaizdą, dažniau išbando naujus dalykus ir nebėra ištikimi tik vienam įvaizdžiui.  Dėl augančios socialinių tinklų įtakos, žmonės siekia atrodyti ir jaustis gerai – tai svarbu tiek vyrams, tiek moterims.

Mūsų patarimas: Pagalvokite ar jūsų barbershop’as/ vyrų kirpykla siūlo pakankamai skirtingų įvaizdžių savo klientams? Ar kirpdami kliento plaukus ir barzdą, atsižvelgiate į jo gyvenimo būdą ir asmenybę? Pasvarstykite galimybę sukurti nuotraukų katalogą, kuriame vyrai galėtų ieškoti įkvėpimo savo įvaizdžiui arba paskatinkite juos parodyti patinkančias šukuosenas „Instragram’e“ ar kituose socialiniuose tinkluose. 

 

Rubrika: Įvykiai
Data: 2019 3 14
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas