© 2019
LT LV
RUBRIKOS
„Comfort Zone“ – naujas požiūris į kosmetologiją

Kovo 25–28 dienomis penkiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose vyko prekių ženklo „Comfort Zone“ pristatymo renginiai, kuriuos organizavo UAB „Sugihara PRO“. Patirtimi pasidalino ypatingos viešnios iš Italijos – Sophie Lejarre ir Barbara Gavazzoli. Renginių praktinėje dalyje dalyviai turėjo progą susipažinti su trimis skirtingomis veiklomis – sužinoti naudingos informacijos „produktų bare“, atlikti odos analizę specialiu aparatu bei pasimokyti „Sublime Skin“ procedūros technikos iš trenerės Deimantės Gelgutienės.

Vilniuje, viešbutyje „Pacai“ vykusiame pristatyme, „Comfort Zone“ komunikacijos ir mokymų direktorė Barbara Gavazzoli mielai sutiko pasidalinti savo patirtimi ir plačiau papasakoti apie šį Italijos prekės ženklą. 

Kokia yra „Comfort Zone“ filosofija?

„Comfort Zone“ siekia sujungti holistinį ir mokslu paremtą mąstymą, sukurti naują, iniovatyvų požiūrį į kosmetologiją. Mūsų kompanijos mokslininkai dirba tam, kad sukurtų aukštos kokybės, veiksmingus produktus. Kitas įdomūs šio prekės ženklo elementai – tvarumo politika ir socialinė atsakomybė. „Comfort Zone“ rūpi ekologinė pusiausvyra, kosmetikos gamyba nekenkiant gamtai ir žmogaus sveikatai. Žinoma, mums svarbus pelnas, tačiau tuo pačiu siekiame mažinti socialines problemas, pasiekti teigiamų pokyčių visame pasaulyje. Ne veltui mūsų šūkis yra „Skin Science Soul“ (liet. Oda, mokslas, siela) – kuriame produktus remdamiesi pažangiausiomis technologijomis, siekiame efektyviai kovoti su odos problemomis, bet lygiai taip pat mums rūpi ir žmonių vidinis pasaulis, jų gerovė, sveikata. Manau, tai „Comfort Zone“ ir išskiria iš kitų prekės ženklų.

Kaip  šis prekės ženklas prisideda prie gamtos saugojimo? 

Taršą mažiname keliais būdais. Pirmiausia savo kosmetikos priemonėms renkamės biologiškai skaidžius, natūralius ingridientus. Jie sudaro 80–99 % mūsų produktų sudėties. Visi „Comfort Zone“ produktai yra gaminami atsinaujinančius energijos šaltinius naudojančioje gamykloje. Pakuotėms dažniausiai renkamės stiklą arba perdirbtą plastiką. Visame gamybos procese neįmanoma išvengti CO2 išsiskyrimo, todėl norėdami tai kompensuoti Etiopijoje pradėjome miškų atsodinimo projektą. Taip pat remiame įvairius socialinius projektus, stengiamės atrasti ryšį su vietinėmis bendruomenėmis visame pasaulyje. 

Ką žadate pasiūlyti Lietuvos meistrams?

Kurdami produktus mes daugiausia dėmesio skiriame odos senėjimo stabdymui ir jautriai odai. Lietuvos kosmetologams pasiūlysime „Sublime Skin“ liniją, skirtą kovoti su odos senėjimu. Ji sukurta pagal „Archi-lift“ technologiją – unikalią natūralių ir „high tech“ ingriendientų formulę. Ši technologija padeda išlaikyti odos architektūrą. Taip pat „Sublime Skin“ linija papildyta bijūnų ekstraktu – jis padeda išlaikyti pakankamą lipidų kiekį, sugrąžina odai lankstumą ir putlumą. Jautriai odai skirta „Remedy“ produktų linija – joje esantys ingridientai nuramina odą, nesukelia diskomforto jausmo, o probiotikai maitina gerąsias bakterijas, taip padedantys išlaikyti odos stangrumą.    

Kokių tikslų esate išsikėlę Lietuvoje?

Mes norime atnešti į Lietuvą inovacijas, taip pat supažindinti kosmetologus ir jų klientus su „Comfort Zone“ tvarumo politika. Esame labai laimingi, kad „Comfort Zone“ atstovai Lietuvoje yra „Sugihara PRO“ – mūsų vertybės labai panašios, jie bendradarbiauja su kvalifikuotais specialistais, todėl džiaugiamės, kad „Comfort Zone“ kosmetiką pasieks aukščiausio lygio grožio salonai, viešbučiai ir SPA.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2019 3 14
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas