© 2019
LT LV
RUBRIKOS
Salono vertinimas - „Les Ailes“ – grožio profesionalų studija

Šį kartą pasirinkau vertinti antakių korekcijos procedūrą ir, ieškodama salono, radau būtent tokį, kuris specializuojasi šioje srityje. Žinoma, siūlomos ir manikiūro, pedikiūro, kosmetologo paslaugos, bet, kaip supratau iš salono logotipo ir steigėjos prisistatymo, antakiams čia skiriama nemažai dėmesio, o ir interjero nuotraukos labai traukė akį.

Registruotis sudarytos galimybės internetu, bet kažkaip man visada maloniau bendrauti tiesiogiai – tada lyg pajunti salono dvasią nuo pradžių. Tad paskambinau telefonu. Pasakiusi savo pageidavimą atsiliepusiam žmogui, buvau nukreipta pakartoti viską meistrei, tad supratau, kad vienos sistemos registruotis telefonu nėra. Be to, nemanau, kad tikslinga išklausinėti kliento pavardę, kai jis jau pasako vardą ir telefono numerį, bet pats net neišgirsta meistro vardo, tad tenka klustelėti ir sužinoti, kad mano specialistė vardu Aistė.

Taip jau išėjo, kad atvykau kiek anksčiau, nei buvo numatytas laikas, bet turėjau keletą darbų, tad nemačiau jokių problemų luktelėti. Be to, pasidžiaugiau galimybe apsižvalgyti. Tik įėjus pasitvirtina, kad interjeras tikrai įdomus, modernus, tačiau kažkaip tuštoka, niekas nepasitinka, dirba tik viena meistrė, kuri kiek bandydama atsiraukti nuo aptarnaujamos klientės rodo man dėmesį. Bet aš turiu darbų, bandau prisijungti prie interneto ir nustembu, kad salone, kuriame net ištaigingame vonios kambaryje padėta reklama pasidaryti asmenukę prieš veidrodį ir # salono pavadinimą, negaliu prisijungti prie Wi-Fi.

Paklausiu Aistės, ar yra tokia galimybė, bet ji sako nežinanti, nes ji telefonu visada yra prisijungusi, o savininkė – kabinete su kliente. Na, tiek to – darbai palauks, palauksiu taip. Nors labai noriu vandens, bet įsipilti nėra, o prašyti kaip ir nedrąsu, žurnalų taip pat jokių pavartyti nėra, jau kažkaip liūdnoka darosi ☹

Bet, kai tik pakviečia mane procedūros, matau, kad entuziastinga meistrė nuotaiką pataisys. Paklausia manęs, ko pageidausiu, kokiais dažais dažysim, aš pasakau, kad visiškai pasitikiu jos profesionalumu ir išgirdusi dažų skirtumus pasirenku ne „Henna“. Meistrė pasiūlo kavos ar vandens, jo neatsisakau, nes tikrai esu ištroškusi. Procedūra pradedama antakių šveitimu – paaiškinama jo svarba, tada pieštuku formuojami kontūrai – viskas atliekama tikrai labai profesionaliai. Formuojama daugiausia vašku, kiek prisidedant pincetu. Tuo pačiu meistrė maloniai šnekina apie moteriškus dalykėlius, lyg būtume pažįstamos daugybę metų.

Viskas puiku, tačiau kelis niuansus pastebiu: smulkmena, bet salone dirbantis meistras turėtų dirbti su tam skirta apranga, o ne džinsiukais ir megztuku – tai tikrai paryškintų jo statusą, o ir atrodytu gražiau visame interjere. Dar taip preciziškai atliekant procedūrą klientui turėtų būti skirta kitokia kėdė – reikėtų kosmetologinio krėslo arba bent jau kėdės su didesniu atlošu. Čia tik smulkmenos, nes mano meistrė viską lyg medumi užglaisto – tokia „atvirutė“. Nors reikėtų sakyti, kad yra tam tikros bendravimo su klientu taisyklės, bet čia tiesiog karaliauja natūralumas. Ir tai dar kartą patvirtina – nesvarbu, kokio grožio salonas atidaromas, jei jame nedirba puikūs darbuotojai, sėkmė tikrai negarantuota. Grįžusi peržvelgiau salono „Facebook“ profilį ir pamačiau, kad salonas duris atvėrė vos prieš mėnesį, tad tikrai dar nėra gerai įsivažiavęs, gal ir vertinti būtų ankstoka. Kita vertus, geriau iš anksto atkreipti dėmesį į kliento pageidavimus nei laukti, kada salonas jį nuvils.

Tad mano vertinimas: paslauga atlikta iš tikrųjų puikiai, kaina prieinama – 13 eurų, tik norėtųsi pasiūlyti: norint, kad klientas sugrįžtų, reikia kažkuo apie save priminti, ypač tik po atidarymo. Ankstesnei klientei salono savininkai pasako, kad visa informacija apie paslaugas yra interneto programėlėje, registracija taip pat – bet kaip prisiminti salono pavadinimą? Net jei jis išpuoselėtas ir išvertus iš prancūzų kalbos reiškia „sparnus“ – meilės, taikos, laisvės ir grožio simbolį. Kiek gelbėja kažkurios meistrės vizitinės kortelės, sudėtos ant stalelio, bet, manau, turėtų būti įteikiama kokia nors praktiška dovanėlė, kuri neleistų pamiršti tikrai puikaus salono.

 

*Salono aplinka  + + + +

*Aptarnavimas + + + + +

*Paslaugos ir kainos sąntykis  + + + + +

 

* Pagal kiekvieną kriterijų salonas vertinamas nuo vienos iki penkių žirklučių. 

Kuo geresnės nuomonės esate, tuo daugiau žirklučių skiriate.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2019 3 14
GALERIJA
Nuotraukų nėra
Internetinių puslapių kūrimas