© 2019
LT LV
RUBRIKOS
PELENĖ 2019

Balandžio 5 – 7 d. Vilniuje praūžė 26-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė 2019“. Šiemet parodoje veikė 5 salės, suskirstytos pagal tematines grupes, apsilankė 24 900 lankytojų, 25 proc. jų – grožio profesionalai.

Kintant vartotojų poreikiams, kinta ir specialistų darbas. Visų pirma, jiems reikia suprasti kiekvieno kliento individualumą, įžvelgti išskirtinius bruožus, vidų ir tik tada sukurti individualų įvaizdį. Svarbu, kad žmogus savo grožį jaustų ne tik akimis. Tokia specialisto misija yra kur kas sudėtingesnė, nei pritaikyti nusistovėjusių grožio stereotipų sprendimus. Tam reikia ne tik su profesija susijusių įgūdžių, atsiranda poreikis daugiau sužinoti apie žmonių psichologiją, vartotojų asmenybės identifikavimą, į darbą pažvelgti kitu kampu.

Šių metų „Pelenėje“ surengta daugiau nei 100 renginių, ir net 20 daugiau renginių grožio profesionalams nei praeitais metais.  Žinios, aktuali informacija ir profesionalūs mokymai šiemet į parodą pritraukė daugiau nei 6000 specialistų.
„Matome, kad tobulėjimo poreikis yra labai didelis, tad kitąmet stengsimės tik dar labiau stiprinti parodos turinį, akcentuodami ateities kompetencijų grožio industrijoje kompleksiškumą. Norime, kad specialistai iš parodos išsineštų ne tik žinias apie naujausias tendencijas ir produktus, bet gautų naudingos profesinės informacijos apie šios srities verslą. Kaip jį sėkmingai vystyti, kaip pritraukti besikeičiantį klientą, kaip į savo darbą įnešti daugiau unikalaus požiūrio ir kitų kompetencijų, padėsiančių geriau pažinti savo klientą – tai svarbūs aspektai, be kurių nepavyktų atliepti šiandieninių vartotojų lūkesčių“, – apie kitų metų renginių tematiką kalba „Litexpo“ parodų grupės vadovė J. Masiulienė.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2019 4 10
GALERIJA
Internetinių puslapių kūrimas