© 2017
LT LV
RUBRIKOS
Ar verta žiniasklaidos priemonėse reklamuoti paslaugas?

Šio rašinio tikslas yra išsiaiškinti, ar verta reklaminiais pranešimais žiniasklaidos priemonėse veikti tikslinę rinką (atitinkamą klientų grupę). Taigi atsakysime į hamletišką klausimą: ar verta reklamuoti paslaugas? Jeigu taip, tai kur? Ką reikėtų daryti, kad pinigai išleisti reklamai, apsimokėtų?


Reklamuoti paslaugas tam tikrais atvejais verta, o kitais – ne. Protingiausia būtų reklamuotis tada, kai apsimoka, ir nustoti tai daryti – kai neapsimoka. Tačiau niekada neįmanoma apie tai tiksliai žinoti iš anksto. Mat nė viena reklama negali garantuoti, kad ji padės plėtoti verslą, privilioti gausiai naujų klientų.
Paslaugų reklamos žiniasklaidos priemonės tikslas – sukurti visapusišką perspektyvą. Įsivaizduokite reklamą, kaip viešus laiškus tikslinės rinkos klientams. Taigi jūsų reklamai keliami reikalavimai: įgalinti suvokti – „Jie kalba man“; sudaryti galimybę pajusti naudą; pateikti klientams pasiūlymą ir parodyti, kaip jie į tai turėtų atsakyti.
Tikslas atkreipti klientų dėmesį yra toks sudėtingas, kad jį pasiekęs reklamos kūrėjas tampa bejėgis, o klientas tarsi turėtų pats kaip skenduolis kapstytis iš susidariusios situacijos. Taip atsitinka blogos reklamos atveju.
Geroje paslaugų reklamoje paprastai naudojami skiriamieji verbaliniai arba (ir) vizualiniai elementai, kurie atkreipia žmonių dėmesį, o remiantis tuo perteikiama jiems įsimenanti žinutė apie siūlomas paslaugas. Tai galiausiai verčia klientą imtis atsakomųjų veiksmų.


Puikią reklamą garantuoja tam tikrų reikalavimų paisymas.
1. Visada įsitikinkite, kad tikrai suvokiate, kokį atgarsį bei poveikį sukėlė jūsų reklama. Kiekvienoje reklamoje turėtų būti aiškus pasiūlymas, parodant, kaip į jį reikėtų atsakyti. Joje turėtų būti aiškus pasiūlymas, parodant, kaip į jį reikėtų atsakyti. Joje turėtų būti išryškintas koks nors unikalus elementas, įgalinantis suvokti, kuri reklama iššaukė atitinkamą žmonių reakciją.
2. Pasirūpinkite, kad jūsų reklama būtų geros reklaminės žinutės pavyzdys. Jūsų reklamos tikslas – išgirsti žmones sakančius: „Aš susidomėjau, papasakok man daugiau“. Jeigu jums nepakanka laiko ir vietos kokybiškai reklaminei žinutei, tai nesireklamuokite žiniasklaidos priemonėse.
3. Užtikrinkite, kad jūsų reklaminėje žinutėje būtų unikalus pasiūlymas. Reklamoje reikėtų taip pristatyti paslaugas potencialiam klientui, kad jos atrodytų kuo nors išskirtinės ir naudingos.
4. Bandykite, bandykite ir dar kartą bandykite. Reklama iš pirmo žvilgsnio kartais yra mažai ką žadanti, tačiau ji būna veiksminga. Tokia jau yra reklama. Niekada jūs negalite būti garantuoti, kokia reklama bus veiksminga. Todėl turite ją išbandyti.
Nebūtina visą laiką kartoti tą pačią reklamą.Ypač nevertėtų daryti , kol nesate tikri, kad išsirinkote geriausią reklamos variantą. Išbandykite skirtingus šūkius, pasiūlymus. Vertinkite skirtingus paslaugų „ryšulio“ elementus arba skirtingais būdais pateikite paslaugų naudą. Stebėkite, kurio elementų junginio geriausia atsakomoji reakcija. Jūs pagerinsite savo rezultatus, jeigu turėsite išbandytą geriausią reklamos variantą.
Jeigu išsirinkote reklamos variantą, nebekaitaliokite jo. Transliuokite ar spausdinkite reklamą lygiai tokiu pat būdu ir tokiose žiniasklaidos priemonėse, kurios yra efektyviausios. Elkitės taip tol, kol rezultatai neims blogėti. O taip atsitikti gali tada, kai žmonėsm jūsų reklama įkyrės „iki gyvo kaulo“.
5. Suvokite žiniasklaidos piremonių „gudrybes“. Yra daugybė naudingų triukų ir paslapčių, įgalinančių efektyviai naudoti skirtingas žiniasklaidos priemones paslaugoms reklamuoti. Patirtis yra geriausia mokytoja, bet kartais ji labai brangiai kainuoja. Reklamos veikloje yra geriausia mokytis iš kitų klaidų, kol nepradėjote daryti savų.


Išanalizuokite keletą žemiau pateikiamų pavyzdžių.
1.
„Geltonieji puslapiai“ geriausiai tinka palyginimui. Jūsų reklama gali būti tokio pat dydžio, kaip ir pagrindinio jūsų konkurento. Jeigu jūs apskritai numatote reklamuotis „geltonuosiuose puslapiuose“, tai pasirūpinkite, kad jūsų reklama nebūtų mažesnė ar blankesnė negu pati didžiausia reklama tame skyriuje. Tik šiek tiek mažesnė šiuo atveju reikštų, kad yra daug mažiau efetyvi. Jeigu jūs nusprendėte nesireklamuoti „geltonuosiuose puslapiuose“, tai reikėtų patekti į nemokamą įmonių sąrašą. Siekdami šio tikslo, pavadinkite savo įmonę taip, kad ji papultų į šio sąrašo pradžią. Pagalvokite, gal vertėtų išleisti šiek tiek pinigų ir savo reklamoje ką nors pažymėti raudona spalva.
2. Niekad nepasiduokite dizainerio įkalbinėjimams daryti meninę reklamą, kurioje tekstas būtų spausdinamas ant nuotraukos ar paveikslėlio. Žmonės į tokias reklamas žvelgia keistokai.
3. Jūsų pasiūlymas klientams visada turėtų nuskambėti reklamos antraštėje. Jei naudojate kuponą, patalpinkite jį reklamos viršuje per vidurį. Patirtis byloja, kad ši vieta labiausiai pastebima.
4. Neleiskite laikraščio darbuotojams kurti ir maketuoti jūsų reklamos. Nepatartina patikėti reklamą kurti radijo darbutojams. Taip elgiantis jūsų reklama niekuo neišsiskirs iš kitų. Pasamdykite reklamos teksto kūrėją ir dizainerį profesionalą. Jie sukurs tikrai puikią reklamą.
Taigi ar apsimoka reklamuoti paslaugas žiniasklaidos priemonėse? Bendriausia prasme atsakau: tai turite išbandyti ir įsitikinti. Reklama žiniasklaidos priemonėse gali būti nepakeičiamas būdas potencialiems klientams surasti. Antra vertus, jūs galite tam išleisti daug pinigų ir nepasiekti jokios realios naudos. Atminkite, reklama yra tik jūsų įmonės marketingo komplekso vieno iš elementų sudėtinė dalis, kuri galbūt ne visuomet reikalinga. Jūs privalote teikti ir parduoti paslaigas klientams, o reklamuotis – nebūtinai.

Rubrika: Įvykiai
Data: 2012 1 28
GALERIJA
Nuotraukų nėra
Internetinių puslapių kūrimas