top of page
Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

#AFTERNOONTEA / Verslumo popietė kosmetologams – naujas formatas veiklai vystyti


Startavo naujas GROŽIO LOGIKOS projektas: #afternoontea verslumo popietė KOSMETOLOGAMS!





Šis unikalus formatas leido sukurti itin jaukią, saugią, kokybišką aplinką, kurioje kosmetologai turėjo galimybę gauti ne tik puokštę naudingos verslumo informacijos, žinių, bet ir įkvėpimo, kartu jaučiant kolegišką bendrystę!


Renginio metu lektorė Olga Kairienė pasidalino 4 K sistema asmeninio prekės ženklo reputacijos kūrimui. Tai padėjo įsivertinti kur šiuo metu esu, kur einu ir ką kuriu.


Per parodytus pavyzdžius kiekvienas pamatė kiek daug galime sukurti, darant tinkamus veiksmus ir auginant savo kaip meistro reputaciją!


Antrasis lektorės Mildos Staugaitienės pranešimas stipriai nustebino ne vieną. Sužinojome kokie nesaugūs esame socialinėje ir kitoje elektroninėje erdvėje, tačiau gavome labai aiškius 10 žingsnių sisteminius sprendimus ką daryti, kad nuo to apsisaugoti!


Vilijos Šeputienės pranešimas apie Grožio paslaugų registracijos etiketą atvedė į itin prasmingą diskusiją, kurioje kiekvienas galėjo išsigryninti registracijos taisykles ir susidėlioti komunikacijos planą, kad klientas, žinodamas susitarimus, jaustų pagarbą grožio meistro veiklai, ko pasekoje itin sumažėtų vizitų registracijų atšaukimai paskutinę minutę.


Renginio metu dalyvės sužinojo ir turėjo galimybę patirti Kauno tarpukario metu itin populiarų #afternoontea arbatų ir užkandžių degustacinį ritualą.


Ši popietė vyko įstabioje BŌHEME HOUSE erdvėje, kurioje dalyvės galėjo grožėtis Kauno stogų panorama. Taip pat buvo galimybė ištestuoti GLO SKIN BEAUTY naujienas: lūpų blizgesių ir kreminių ružų spalvų asortimentą!


Ir žinoma, kaipgi renginys be dovanų! Kiekviena buvo išlydėta naujiems patyrimams su ERICSON LABORATOIRE PARIS paakių priežiūros produktais!






GROŽIO LOGIKOS KOMANDA šiandien gali drąsiai ir garsiai sakyti:

 

MUMS PAVYKO!

 

Pavyko pasiekti tikslą: surasti tinkamą formatą, kuriuo kosmetologus galėtume ugdyti verslumo temomis ir taip padėti jiems stiprinti bei auginti veiklą, patirti bendrystės galią!

 

GROŽIO LOGIKOS SĖKMĖ

YRA KOSMETOLOGŲ SĖKMĖ!

 

Iš dalyvių atsiliepimų ir prašymų supratome, jog šie renginiai bus sezoniniai, tačiau limituotas dalyvių kiekis mums bus iššūkis, nes didžioji dalis jau įgarsino prašymą užregistruoti juos į kitus #afternoontea renginius.



Nuotraukos Andriaus Zieniaus

6 views0 comments

Comments


bottom of page