top of page
Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Grožio industrijos paroda „PELENĖ“


Kvies grožiu rūpintis lengvai

 

Jau antrus metus didžiausios Baltijos šalyse grožio industrijos parogdos „Pelenė“ vizualiu įvaizdžiu rūpinasi „byAtwins“ kūrybinė komanda. Pernai komandos kūrybininkų ir rinkodarininkų pasirinktą šūkį „Grožis esi tu – rūpinkis juo išmintingai“ šiemet nuspręsta pratęsti ir kartu transformuoti.



„Tęsiame mintį „Grožis esi tu“, tačiau šią idėją kiek transformavome ir šiais metais sakome: „Grožis esi tu – rūpinkis juo lengvai“. Pernai kvietėme grožiu rūpintis išmintingai, kalbėjome apie tai, kad reikia suprasti, ką ir kodėl darote, o profesionalai klientus turėtų pritraukti patarimais ir pasidalinta know how patirtimi. Šiais metais priminsime, kad grožio paslaptys visai ne paslaptys ir ne tabu, – tai kasdienybė, kuria kiekvienas gali pasirūpinti. O mūsų, profesionalų, užduotis yra užtikrinti, kad ta kasdienybė iš tiesų būtų lengva: grožio produktų gamintojų – kurti efektyvius ir lengvai naudojamus produktus, grožio meistrų – pritaikyti sprendimus ir padėti žmonėms atrasti individualias jiems tinkančias grožio rutinas“, – pasakoja „byAtwins“ komandos narė Ieva Mašauskienė.

 

Istoriją tęsia ir tas pats modelis, tik jau visiškai kitame amplua ir su kita nuotaika: „Kuriamo vizualo estetikoje šalia dailios merginos individualumo suteiks keturkojis modelis, kuris simbolizuoja ir meilę, ir rūpestį, ir namų jaukumą. Be to, dovanoja gerą nuotaiką ir draugystę. Kadruotėje išlaikėme lengvumą ir grožio fotosesijos nuotaiką be aukštosios mados pretenzijos, tačiau su pavasariška šviesa – juk paroda vyks balandžio mėnesį, tad pripildėme vaizdą pavasariškos energijos ir skaidrumo“, – pasakoja naująją įvaizdinę kampaniją parodai „Pelenė 2024“ kūrusios komandos atstovė I. Mašauskienė.

 

Ji atkreipia dėmesį, kad pati paroda orientuota į galutinį vartotoją: savo sėkmę tiek dalyviai, tiek organizatoriai matuoja apsilankiusiųjų skaičiumi – tų žmonių, kurie atėjo sužinoti, pažinti, išmokti, pasikonsultuoti. Vadinasi, reikia atrasti tai, kas paskatintų žmogų ateiti, o jam atėjus – pasiūlyti veiklų, žinių ir kitų naudingų dalykų, kuriuos pristato kiekvienas parodos dalyvis.




2 views0 comments

Comentários


bottom of page