top of page
Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

„Grožio Meka“ – vieta, kurioje kiekvienas jaučiasi ypatingai


Kaune veikiančio salono Grožio Meka“ savininkė Diana Bernotavičienė sukūrė tikrai įspūdingą projektą. Akį traukia ne tik interjeras, bet ir visa salono struktūra, vidinė kultūra. 



„Mano manymu, grožio salonas be komandos – tai tik šaltos sienos, kad ir kokios gražios jos būtų. Taip pat ir salonas be motyvuoto vadovo – tai tik dar vienas salonas. Todėl, nors salono veikla nėra mano vienintelis darbas, jai skiriu labai daug laiko ir dėmesio. Taip pat ir visai komandai, nes ją atsirinkau tikrai ypatingą. Tai nuostabios moterys, ilgametę patirtį turinčios savo srities specialistės. Tikiu, kad vienas žmogus gali eiti greitai, bet su tinkama komanda – ne tik greitai, bet ir toli. Todėl socialinėje erdvėje buvo, yra ir bus matoma visa komanda“.





Diana, kaip kilo mintis turėti savo saloną?


Salono idėja gimė prieš ketverius metus, kai kilo noras suvienyti savo asmenines, mokslo, darbo ir įvairiausių kitų veiklų patirtis. Taigi troškau sukurti tai, ko Lietuvoje dar nebuvo tekę matyti. Grožio salonai, mano akimis, tuo metu turėjo viziją steigtis iš noro uždirbti arba susikurti darbo vietą sau. Aš atėjau su mintimi dalintis savo patirtimi, kurti kokybišką erdvę, visų pirma, čia dirbsiantiems meistrams, kurie praleis daugybę valandų joje, ir, antra, – jų klientams. 


Norėjau įsteigti grožio Meką – vietą, kurioje kiekvienas jaustųsi ypatingai. Kad grožio procedūros virstų ritualais, juntamais per penkis žmogaus kūno pojūčius. Visi jie turi suaktyvėti atvykus į Meką. Tam buvo pasitelktas dizainas, kokybiški baldai, apšvietimo elementai, t. y., kad būtų gera akims – pirmas pojūtis. Baldams naudotos kokybiškos medžiagos, pavyzdžiui, akmuo, korianas, šlifuoto aukso itališka „Zucchetti“ santechnika, metalizuotos plokštės, rifliuotas stiklas ir kt. – kad būtų malonu liesti – antras pojūtis. Skani kava ir kokybiška muzika – trečias ir ketvirtas pojūčiai – kad nebūtų pamiršti žmogaus skonis ir klausa. Uoslei, penktajam pojūčiui, taip pat skirta labai daug dėmesio. Mes pirmieji iš salonų įsivedėme verslo kvapą. Aš labai tikiu, kad šis elementas ypač svarbus emociniam ryšiui su klientu sukurti.

Kokia salono lokacija ir vidinis erdvių suskirstymas?


Kokybė man prioritetas – tai atsispindi nuo pat pirmos akimirkos. Parinkta pati gražiausia Kauno vieta – senamiestis, šalia rotušės, katedros. Salonas užima 102 kv. m, erdves norėjau suskirstyti taip, kad jaustųsi senamiesčio autentika ir butikinio salono koncepcija. 

Darbo vietų nėra daug – vienu metu gali dirbti aštuoni specialistai. Nemaža dalis skirta registratūros zonai – tam, kad atvykęs klientas pasijustų tikrai ypatingai. Didžiulis dėmesys skirtas manikiūro ir pedikiūro zonai. Jai sukurtas atskiras kabinetas su plačiu įėjimu salono gale. Visa tai tam, kad privatumas būtų išlaikytas maksimaliai. Turime du jaukius kabinetus veido ir kūno procedūroms. Salono širdyje yra vieta dviem plaukų specialistėms ir dviem vizažo meistrėms. Skyrėme daug dėmesio tiek darbuotojų privačiai poilsio zonai, tiek salono WC, kurį norėjau įrengti išskirtinai ypatingą. 


Visame interjere atsispindi ir susipina autentika bei naujosios technologijos. Išskirtiniai olandų gamintojo „Eichholtz“ baldai pabrėžia namų jaukumą primenantį interjerą. Stacionarūs baldai gaminti pagal užsakymą, kilnojami baldai taip pat yra „Eichholtz“ arba italų gamintojo „Cerrioti“. 

Negali nepastebėti salone įrengto apšvietimo sprendinių. Kas prie to prisidėjo?


Kuriant interjerą, nuo pat pradžių buvo bendradarbiaujama su „Sa.Home“ dizainere Sandra Žukauske ir jos komanda. Daug dėmesio skirta įvairiems apšvietimo elementams, suskirstyta taip, kad būtų galima sukurti ne tik jaukų namų apšvietimą, bet ir stiprų darbinį. Taip pat nepamiršti apšviesti dekoro elementų, pastato autentiškų plytų ant sienų, sukuriant iš jų tarytum paveikslus, kurie primintų pastato amžių, taip pat apšviesti ir „Morena“ veidrodžiai. Labai didelis dėmesys ir investicijos skirtos salono lubų sprendimui. Buvo pasirinkta kurti autentišką apšvietimą – tuo metu niekur tokio nebuvo ir pamatyti, kaip atrodys galutinis variantas, buvo neįmanoma. Didžiulis šviestuvas, prasidedantis registratūros zonoje, nusidriekiantis į pagrindinę salono zoną ir koridoriumi per visą saloną. Tam buvo įleisti net 32 šviestuvai, kuriuos apjuosė nuostabus metalizuotas audinys. Jį įgyvendinti padėjo „Pleiades Lighting“. Dauguma kitų šviestuvų yra olandų gamintojo „Eichholtz“. Senamiestis be auksinės spalvos turbūt sunkiai įsivaizduojamas, bet kad būtų galima išgauti prabangią šlifuoto aukso variaciją, buvo priimti labai sudėtingi ir brangūs sprendimai, naudotos ypatingos medžiagos.






Sauliaus Aliukonio nuotraukos.

164 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page