Paskutinį balandžio savaitgalį Milane susirinko prekių ženklo „Oribe“ kūrėjai, partneriai ir atkakliausi gerbėjai iš viso pasaulio. Išskirtinis, pirmą kartą Europoje vykstantis renginys sulaukė net 24 šalių atstovų susidomėjimo, vieni kurių – ir meistrai iš Lietuvos: Meda Poškienė (salonas „Sveikų plaukų vizija“), Birutė Jermalavičienė (BU studija), Anželika Bukelienė (Aidos Studija) ir spaudos atstovė Indrėja Terė.
„2021 m. tapti šio prekių ženklo ambasadore ir siekti tarptautinės edukatorės titulo – didelis nuopelnas. Nekantrauju pasisemti konferencijos žinių ir malonumų“, – atvykusi į renginį sakė M. Poškienė.
Meistrų komfortu rūpinosi prabangos prekių platintojai „Salonshop“, nuo 2016 m. garbingai Baltijos rinkoje transliuojantys „Oribe“ vertes ir charakterį. Tai oficialūs šio prekių ženklo partneriai, besirūpinantys tinkama sklaida ir produktais, kuriuos tiesiogiai pristato savo www.salonshop.lt platformoje.
Renginys prasidėjo nuo Anderso Andreasseno (Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos komercinio lyderio) žodžių, davusių toną pirmajam vakarui. Jis ant scenos pakvietė vieną iš amerikiečių prekių ženklo įkūrėjų Danielį Kanerį. Nepadoriai charizmatiška asmenybė svečiams atskleidė intymias detales, lėmusias „Oribe“ filosofijos, verslo modelio ir komunikacijos pagrindus. Garbingai su pačiu Oribe Canalesu verslo istoriją pradėjęs kurti Danielis bemaž 16 metų patirtį apibūdino kaip malonumą pajusti, užuosti ir dirbti šiuo vardu, pridurdamas legendinius O. Canaleso žodžius: „Noriu, kad tai kvepėtų taip, lyg šliaužtum į „Birkin“ rankinę ir mirtum – kaip raudoni lūpų dažai, tabakas, oda ir seksas.“
O. Canalesas (1956–2018) – amžinai alkana žinių asmenybė, savo kubietišku temperamentu, tarsi lengvu rankos mostu, kolekcionavo artimas patirtis su garsiausiomis Žemėje personomis: Ganni Versace, Garren, Stevenu Meiseliu, François Narsu, Jennifer Lopez, Naomi Campbell, Sarah Jessica Parker, Lady Gaga ar Panelope Cruz – ir padėjo joms išsipildyti savo asmeniniu prekių ženklu „Oribe“.
Atkaklus ir visko trokštantis O. Canaleso charakteris atsispindėjo ir Milane vykusiame renginyje, kai visame pasaulyje gerai žinomi komandos nariai – kirpimo meistrė Coby Alcantar ar stilistas Kien Hoang – pristatė naujausias tendencijas ir produktus. Kirpimuose pabrėžiamas sluoksniavimas ir žaidimas kontrastais, dažymuose dominuoja blizgesys, o sezono tendencijos aukština unikalumą ir natūralumą. Tai papildo ir naujausi produktai „Oribe Hair Alchemy Collection“, kuriais siekiama įvairiapusiškai plaukams naudingais būdais palengvinti stilingų klientų dienas.
Visuma leidžia suprasti, kad grožio ir mados pasaulis empatiškai vertina pokyčių virsmą, tad procesus verčia greita, bet malonia ir vertes puoselėjančia patirtimi. Tai akivaizdu ir iš Milane susirinkusios publikos. Ypač per vakarienę, į kurią susirinkę pagal kokteilinį aprangos kodą pasipuošę svečiai – ryškios, tikrąją šio prekių ženklo auditoriją pristatančios asmenybės – turėjo galimybę pažinti vieni kitus iš labai arti.
SALONSHOP BALTIC AS
Renata Janauskienė
El. p. renata@salon24.eu
Tel. +370 663 15 281
Commentaires