top of page
Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Jūsų grožio verslo istorijos su grožio verslo stratege Skaiste Čiurlyte. Pokalbis su Marija Salamakiniene

Updated: Jun 21

 

Džiaugiuosi pristatydama rubriką „Jūsų grožio verslo istorijos“, kurioje kalbinsiu Jus, grožio industrijos atstovus. Prašysiu atskleisti savo unikalias patirtis, iššūkius ir sėkmės istorijas, susijusias su grožio verslu. Pašnibždėti paslaptis, įkvėpti naujų idėjų ir suteikti vertingų įžvalgų tiems, kurie nori kurti ir auginti savo veiklą.



Šiandien su malonumu pristatau Mariją Salamakinienę ir jos įspūdingą virsmą iš grožio meistrės į sėkmingo salonų tinklo „Epil“ savininkę. Pradėkime! 


Marija, kaip prasidėjo tavo kelionė į grožio verslą?

•          

Mano, kaip grožio meistrės, karjera prasidėjo daugiau nei prieš 13 metų, kai gyvenau ir dirbau modeliu Ispanijoje. Tuo metu visiškai netikėtai atradau epiliacijos paslaugą, kuri vietinėms merginoms ir moterims buvo neatsiejama kasdienybės dalis. Mane patraukė šis metodas ir jo suteikiami rezultatai. Netrukus gavau pasiūlymą mokytis šios paslaugos ir greitai pradėjau dirbti vietiniame salone. Grįžusi į Lietuvą, paskatinta vyro, nusprendžiau tęsti šią veiklą. Išsinuomojau nedideles patalpas ir per metus pasiekiau puikių rezultatų. Turėjau didelį lojalių klientų būrį, gausybę rekomendacijų, pajamos ir poreikis teikti šią paslaugą nuolat augo.

•          

Kas turėjo įtakos priimant sprendimą atidaryti savo saloną? 

 

Dažnai sakau, kad verslas mane „ištiko“. Neturėjau tokios svajonės ar siekio. Šios idėjos paskatino imtis mano nėštumas. Jau išpopuliarinusi šią paslaugą, turėdama gausybę klientų, paklausimų, rekomendacijų ir žinių, pajutau, kad rinkai šios paslaugos labai reikia. Todėl nusprendžiau atidaryti savo pirmąją epiliacijos studiją. Taip ir pradėjome su viena meistre.

 

Kiek žmonių dabar dirba tavo komandoje?

 

Šiuo metu mano komandą sudaro 12 darbuotojų. Dalis jų dirba Kauno studijoje, kita dalis – Vilniaus.

 

Marija, ar turėjai verslo valdymo žinių, pradėjusi kurti saloną?

 

Ne, neturėjau jokių vadybos ar verslo valdymo žinių. Todėl ėjau į įvairius mokymus ir kursus. Dauguma jų nebuvo pritaikyti grožio sričiai, tačiau iš visų jų pasiėmiau kažko naudingo ir pritaikiau savo veikloje, sukūriau savo sistemą.

 

Ar šiuo metu dirbi su klientais tiesiogiai, teikdama paslaugas?

 

Pastaruosius trejus metus koncentruojuosi į vadovavimą. Nors man labai patinka tiesioginis darbas su klientais, vis dėlto supratau, kad, jei noriu plėtoti savo verslą, negaliu daryti visko viena. Grožio meistrių funkcijas gali atlikti kitos komandos narės, o man, kaip vadovei, tenka kitos atsakomybės.

 

Kokie pokyčiai įvyko, kai tapai tik vadove?

 

Pradėjus tik vadovauti, mano matymas ir požiūris į verslą išsiplėtė. Anksčiau sprendimus priimdavau iš grožio meistrės perspektyvos, o dabar jų pagrindas – klientų poreikiai ir verslo tikslai. Dabar mano laikas daugiausia skirtas veiklos planams, strategijoms ir procesams tobulinti. Anksčiau šios sąvokos man buvo gana svetimos. Kažkada viską rašiausi į sąsiuvinį, dabar viskas išaugo į veikiančią sistemą.

 

Kokius verslo rodiklius dažniausiai stebi?

 

Kasdien stebiu šiuos rodiklius: pajamų lygį, naujų klientų skaičių, grįžtančių klientų skaičių, vidutinį krepšelio dydį, prekių apyvartumą, reklamų efektyvumą ir pan.

 

Gal galėtum papasakoti, kaip pavyksta išlikti konkurencingiems rinkoje?


Esame gerai žinomi ir turime gerą reputaciją. Tačiau, mano manymu, pagrindinis mūsų konkurencinis pranašumas – nepriekaištingas klientų aptarnavimas. Manau, turėti aukštus klientų aptarnavimo standartus ir nuolat juos tobulinti yra gyvybiškai svarbu, norint išlikti rinkoje.


Kaip tobulinate klientų aptarnavimo sritį?


Aš nuolat stebiu klientų elgesį. Pavyzdžiui, prieš kelis mėnesius pastebėjau, kad daugelis klientų susiduria su keliomis problemomis, pasirašydami mūsų sutartį. Keli sutarties punktai – per sudėtingi. Per trumpą laiką pakeičiau sutarties formuluotes, kad klientams būtų lengviau ir aiškiau. Tai galbūt atrodo smulkmenos, bet būtent tai yra priežastis, kodėl klientai mūsų aptarnavimą vertina labai gerai.

 

Marija, kaip jums sekasi formuoti ir ugdyti komandą? Daugeliui grožio salonų tai vienas didžiausių iššūkių – pritraukti grožio specialistus.


Anksčiau tai tikrai buvo lengviau. Jei skelbdavome apie laisvas darbo vietas, gaudavome daugiau nei 200 gyvenimo aprašymų, o dabar – vos 10. Tačiau gera naujiena ta, kad tie, kurie pretenduoja, yra motyvuoti. Dažnai jie jau yra susipažinę su mūsų veikla, vertybėmis, požiūriu į komandą ir klientą iš informacijos socialiniuose tinkluose.


Man svarbu, kad mano komanda jaustųsi gerai, gautų reikiamą pagalbą ir suprastų, ką daro. Siekdama geriau suprasti darbuotojų nuomones, visuomet juos įtraukiu priimant sprendimus. Pavyzdžiui, jei renkame kvapą studijai, visi dalyvauja. Be to, kas antrą ketvirtadienį rengiame susirinkimus, kuriuose pasakojame apie savo pasiekimus, įgytas žinias, teikiame pasiūlymus, naujas idėjas, apdovanojame geriausius darbuotojus. Manau, kad įsitraukusi ir gerai besijaučianti komanda yra labai svarbus veiksnys verslo sėkmei.

 

Kas tau yra sunkiausia tavo versle?


Mano nuomone, sunkiausia šio verslo dalis yra darbas su žmogiškaisiais ištekliais. Visus kitus aspektus galima greitai pataisyti, perplanuoti ar sustrateguoti, tačiau su žmonėmis tai sudėtingiau. Kalbu apie netikėtus susirgimus, nėštumus, išsikraustymus ir nuolatinę komunikaciją, kad visi viską teisingai suprastų.

 

Marija, ko palinkėtum savo grožio industrijos kolegoms?


Pastaruoju metu mano mintyse sukasi žodis KOMPETENCIJA. Manau, kad ši savybė turi būti nuolat ugdoma ir auginama. Kai visi sieksime tobulinti savo kompetencijas, ne tik padidinsime savo rinką, bet ir pritrauksime daugiau lojalių klientų. Linkiu visiems sėkmės!

 

Įkvėpti Marijos pasakojimo, suprantame, kad grožio meistrams ir vadovams svarbu ne tik tobulėti kaip meistrams, bet plėsti ir verslo valdymo žinias. Linkiu visiems įsitraukti į verslą su užsidegimu ir siekti sėkmės!


 

BALANDŽIO SEMINARŲ DATOS


Jūsų grožio verslo atsakymai čia!


Kaip auginti klientų lojalumą, pritraukti naujus klientus ir didinti pelną? Prisijunkite prie praktinio seminaro „Pelningas, sklandus ir augantis grožio verslas“ ir gaukite sprendimus bei įrankius savo verslui plėsti!


SUSITIKSIME:


•  VILNIUS: balandžio 15 d.

•  KAUNAS: balandžio 22 d.

•  ON-LINE: balandžio 8 d.


Daugiau informacijos: www.skaisteciurlyte.lt


Tel. +370 613 88 082

186 views0 comments

Comentarios


bottom of page