Apie kosmetologams kylančius iššūkius, meilę savo darbui ir bendradarbiavimą su visame pasaulyje žinoma tarptautine kompanija kalbame su kosmetologe, grožio salono „Mademoiselles namai“ Telšiuose įkūrėja ir prancūzų prekinio ženklo GUINOT trenere Raimonda Jastrumskiene.
Kosmetologijos rinka šiuo metu yra labai plati – specialistams pristatomos vis naujos procedūros, produktai, aparatai. Kaip jūs atsirenkate paslaugas, kurios yra tikrai efektyvios ir reikalingos klientams?
Reikia pripažinti, kad kosmetologija – tai verslas, kuris visada kūrė naujas formules, technologijas, tobulėjo ir žengė į priekį, nes tai neša pelną. Šiandien turime tikrai didelę pasiūlą, tačiau auga ir moterų poreikiai, norai. Profesionalios kosmetikos gamintojų dabar yra daugybė, procedūros ir aparatai lenkia vienas kitą. Specialistai tiesiog turi pasirinkti… Vieni ieško tos vienintelės, geriausios ir visus lūkesčius pateisinančios kompanijos, o kiti dirba su viskuo. Aš kaip kosmetologė nemėgstu blaškytis, savo praktikos pradžioje dirbau ir mėginau tikrai ne vieną profesionalams skirtos kosmetikos prekinį ženklą, tačiau tai buvo iki tol, kol galutinai neapsisprendžiau dirbti su GUINOT.
Kaip prasidėjo jūsų bendradarbiavimas su GUINOT? Kas nulėmė, kad nusprendėte dirbti būtent su šia kompanija?
Pamenu, dar būdama studentė dalyvavau GUINOT aparatinės procedūros seminare. Jį vedė Kristina Tamošiūnienė, o aš žiūrėjau į šią trenerę pilnomis susižavėjimo akimis, man ji begalo patiko. Šiandien ją jau galiu vadinti savo kolege ir mokytoja, daug visko iš jos išmokau. Nuo tada GUINOT paliko man labai didelį įspūdį – pats prekinis ženklas, kosmetika, aparato galia. Matant tikrai efektyvius procedūrų rezultatus, stebint klientų ištikimybę šiam prekiniam ženklui, pradėjau labiau juo domėtis.
Neseniai tapote GUINOT trenere. Kokių asmeninių savybių ir kompetencijų reikalauja šios pareigos?
Trenere tapau prieš dvejus metus, rugsėjį prasideda antrasis mano seminarų ciklas. Būti treneriu – ne tik didelė atsakomybė, bet ir psichologinis išbandymas. Trenerio tikslas ne tik pristatyti, supažindinti grožio terapeutus, kosmetologus su prekiniu ženklu. Jis turi sugebėti įrodyti specialistams, kad būtent su šiuo prekiniu ženklu buvo pasiekti geriausi įmanomi rezultatai per visą jo, kaip kosmetologo, karjerą ir tuos rezultatus pademonstruoti gyvai seminare. Esu labai dėkinga GUINOT atstovams Lietuvoje „Sugihara Pro“, jog suteikė man ne vieną galimybę išvykti į Prancūziją, mokytis GUINOT akademijoje – čia įgijau daug profesinių ir psichologinių žinių, kurios man padėjo sustiprėti ir kaip kosmetologei, ir kaip trenerei.
Dirbate trenere, vadovaujate nuosavam grožio salonui „Mademoiselles namai“, tačiau vis dar intensyviai dirbate ir su klientais. Kokiais principais vadovaujatės bendraudama su klientais?
Kai gyveni tokioje rutinoje, atrodo, kitaip ir būti negali. Man patinka, kai esu užimta, o ypač tais darbais, kuriems esu atsidavusi ir darau su meile. O savo klientėms visada atrandu laiko – juk jei ne jos, nebūtų ir manęs.
Bendraujant su klientais, man svarbu nuoširdumas, sugebėjimas išklausyti, suprasti žmogų. Neskirstau savo klientų pagal luomus, socialinius kriterijus, ligas, amžių. Atiduodu visą save negalvodama apie atlygį. Reikia matyti, ko nori klientas, nebūtinai daryti tai, kas specialistui atrodo būtina. Juk laimingas klientas – lojalus klientas, o tai ir yra mūsų sėkmė.
Jūsų grožio salonas įsikūręs Telšiuose. Kokių skirtumų pastebite tarp didelių ir mažesnių miestų klientų poreikių?
Grožio salonų pasiūla tiek dideliuose, tiek mažuose miestuose yra begalo didelė. Visada maniau, kad didmiestyje kurti grožio saloną paprasčiau nei provincijoje – ir dėl didesnio gyventojų skaičiaus, ir atrodė, kad miesto moterų poreikiai yra didesni, jos lengviau ir paprasčiau renkasi įvairias grožio procedūras. Tačiau, kai įkūriau „Mademoiselles namus“, supratau, kad tikrai ne tik tos moterys, kurios gyvena Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje prisižiūri bei puoselėja savo grožį. Patikėkit, į savo išvaizdą daug investuoja ir žemaitės (juokiasi). Kokius skirtumus pastebiu – moterys iš mažų miestelių neretai grožio procedūroms renkasi didžiuosius Lietuvos miestus, manydamos, jog ten viskas bus atlikta profesionaliau, o didmiesčių gyventojos, atvirkščiai, važiuoja gražintis į provinciją. Mano klienčių rate taip pat daug moterų iš kitų miestų. Bene dažniausia jų vizito priežastis – GUINOT HYDRADERMIE , HYDRADERMIR LIFT DELUXE aparatinės procedūros apie kurių stulbinamus rezultatus sužino iš savo pažįstamų, draugių, giminaičių.
Kokios yra didžiausios pamokos, kurias išmokote per savo karjerą?
Jeigu kažkas einasi ne pagal planą, nesiseka, labai svarbu neskubėti, nepamesti savo kelio, o gerai apsvarstyti kaip įveikti atsiradusias kliūtis ir dar labiau siekti savo tikslo. Pats svarbiausias dalykas, norint tapti sėkmingu specialistu – nuoširdžiai visą save atiduoti pasirinktai sričiai, negalvoti tik apie atlygį ir net nepajusite, kaip viskas grįš su kaupu…
Asmeninio archyvo nuotr.
Comments