Gyvename neramiais laikais, kai net toli nuo namų vykstantys pasauliniai įvykiai turi įtakos jūsų verslui. Energijos kainos auga ir tikriausiai ne vienas gamintojas skelbs apie išaugusias kainas, kas didins ir grožio salonų išlaidas.
Kartais atrodo, kad negalime nieko kontroliuoti. Vis dėlto yra keletas paprastų dalykų, kurie priklauso nuo mūsų.
Visų pirma peržiūrėkite savo paslaugų kainas. Tikiuosi, tai darote reguliariai, nors kartais ir tenka išgirsti, kad kai kurie salonai tai atideda „geresniems laikams“. Tiesą sakant, greitai viskas nesusitvarkys ir rizikuojate gauti mažesnį pelną. Laukimas, kol pamatysite savo tiekėjų veiksmus, gali užtrukti savaites ar mėnesius. Kur kas geriau pačiam įvertinti kainų šuolius, atsižvelgiant į turimą informaciją ir pagrįstai spręsti, kas gali nutikti per ateinančius mėnesius. Tad pakeitimus visada geriau atlikti anksčiau nei vėliau.
Kainų pokyčiai gali šiek tiek nuliūdinti jūsų klientus (nors, patikėkite, mažai kas tikisi, kad jos išliks nepakitusios, esant tokiam ekonomikos klimatui). Dažniau peržiūrėdami įkainius, galite net išvengti kai kurių pabrangimų, bet tai užtikrins, kad kainos atitiks būtent esamą laiką. Šešių mėnesių kainų apibendrinimas lems mažesnį padidėjimą, o kai kuriose pozicijose – ir visai nepasikeis. Drastiškų pokyčių laikais nebijokite didinti kainų anksčiau. Esame tikri, kad jūsų klientai tai supras ir geriau priims didesnes kainas, nei matys, kaip dirbate nuostolingai arba iš viso užsidarote.
Kainas pakeisti bus lengviau, jei atsisakysite popierinių kainynų ir bukletų su kainomis. Tegu jūsų kainos bus matomos internete, o jei turite fiziškai ką įteikti klientams, ten nurodykite QR kodą, kuris padės pamatyti visus atnaujinimus. Taigi kainų keitimas taps kelių minučių darbu ir neprireiks brangaus perspausdinimo. Be to, toks požiūris ir tvaresnis, ir pigesnis.
Skatinkite klientus užsirašyti internetu. Tai ne tik reiškia, kad galėsite priimti rezervacijas 24 val. per parą ir 7 dienas per savaitę, bet ir užsakymo metu klientas matys pačias naujausias kainas. Jos niekada neįtiks visiems, bet labai gali pakeisti jūsų verslą, ypač jei įvesite rezervacijos mokestį, kad sumažintumėte neatvykimo galimybę.
Pagaliau nepamirškite peržvelgti savo išlaidų. Žinoma, jūs neišvengsite komunalinių paslaugų ar priemonių kainų augimo. Vis dėlto net ir 1 proc. sumažintos išlaidos gali paveikti jūsų metinį planą, tad peržiūrėkite, kur tai galite padaryti. Taip pat negalime neatsižvelgti į sudarytas darbo vietos nuomos sutartis ar procentinio atlygio dydį. Kintant visiems įkainiams, tai būtina pergalvoti. Visada pravartu pasitarti su teisininku apie sutarties sąlygų pokyčius.
Šiuo metu tikrai galima pastebėti didesnį mažų įmonių, o ne didžiųjų koncernų palaikymą. Tad jūsų klientai yra mažiau jautrūs kainoms. Geriausias būdas ištverti finansinę audrą – išlikti lanksčiam, greitai prisitaikyti ir tvirtai laikytis dalykų, kuriuos galite valdyti.
Kommentare