top of page
Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Lietuvos komandos pasirodymas „JeuDerm“ simpoziume Pietų Korėjoje


Prekių ženklas „JeuDerm“ Lietuvos rinkoje gyvuoja jau arti dešimties metų. Ir štai jau dveji metai, kai šis ženklas, atstovaujamas UAB „Grožio logika“, mūsų šalyje išgyvena naują laikotarpį. Anot įmonės vadovės Vilijos Šeputienės, kasdien jis tampa vis populiaresnis ir labiau vertinamas kosmetologų.


Spalio mėnesį Pietų Korėjoje vyko „JeuDerm“ simpoziumas, kuriame pirmą kartą dalyvavo ir „Grožio logikos“ atstovės. Jos ne tik aplankė savo partnerius, bet ir turėjo galimybę paviešėti Pietų Korėjos mokslo institute, kuris jungia net 20 universitetų, turi stiprią mokslininkų bazę ir inovatyvią aparatūrą. Taip pat galėjo savo akimis išvysti, kaip kuriami ir patentuojami peptidai bei kitos kosmetologinės inovacijos. Buvo labai įdomu pamatyti aparatą, kuris testuoja ląstelių membranų sintezę ir plačiai naudojamas tiek medicinos, tiek farmacijoje, tiek kosmetikos srityse. Išgirdus, kad šis aparatas kainuoja net 3 milijardus dolerių, darosi aišku, kodėl tam tikri kosmetikos produktai ir juose įdiegtos technologijos tokios brangios.



Apie simpoziumą Pietų Korėjoje ir Lietuvos atstovų patirtį kalbamės su Vilija Šeputiene.

 

Kaip dažnai vyksta tokie simpoziumai? Kiek žmonių dalyvavo?

 

Toks simpoziumas Pietų Korėjoje, skirtas „JeuDerm“ produktų platintojams, vyko pirmą kartą. Jame susirinko 60 dalyvių iš daugiau nei 15 skirtingų šalių. Simpoziumo metu mokslų daktarai, kosmetikos produktų ir ingredientų kūrėjai pristatė naujausias tendencijas, technologijas ir jų taikymo galimybes. Estetinės medicinos gydytojai aptarė produktų naudojimo kombinacijas, naujus procedūrų protokolus.


Kaip kilo mintis pristatyti protokolą? Kiek laiko dirbote su informacija?

 

Mes, Lietuvos komanda, buvome pakviesti sukurti ir pristatyti savo autentišką procedūros protokolą su prekių ženklo „JeuDerm“ produktais. „Grožio logikos“ komanda priėmė iššūkį ir jau vasarą pradėjome kurti autentišką, itin Lietuvos klientams tinkantį procedūros protokolą. Pagrindinį kūrybinį procesą įgyvendino „JeuDerm“ prekių ženklo mokymų trenerė kosmetologė Ligita Mikelskienė ir aš, vadovė Vilija Šeputienė. Išsigryninusios Lietuvos klientų poreikį, nusprendėme sujungti net tris efektyvumo rodiklius: odos gyvybingumą, švytėjimą ir liftingo efektus. Sudėliojusios protokolą logine seka ir atlikusios testavimus, į komandą pasikvietėme chemijos mokslų dr. Dianą Barragan Ferrer, siekdamos užtikrinti pasirinktų produktų sekos mokslinį pagrindimą. Sulaukusios jos mokslinių paaiškinimų ir gavusios palaiminimą išvykome į Pietų Korėją pademonstruoti šio protokolo kitų šalių atstovams.


Kaip publika įvertino jūsų pristatymą?

 

Pristatymo metu kitų šalių distributoriams pabrėžėmė kokia maža, tačiau itin žinių ir kokybės siekianti yra Lietuvos rinka. Vėliau Ligitai Mikelskienei pateikus visą procedūros protokolo vizualizaciją su dr. Dianos Barragan Ferrer moksliniu pagrindimu sulaukėme didžiulių auditorijos ovacijų, padėkų ir net išgirdome, kad tai geriausias metų kosmetikos „JeuDerm“ protokolas. Mums tai didžiulis įvertinimas. Supratome, kad esame tauta, kelianti labai aukštus kokybės standartus ir visa tai siekianti pagrįsti mokslu. Šiuo metu mūsų protokolas net keturiose šalyse pristatytas mokymų metu. Taip pat gavome pasiūlymų vykti skaityti pranešimų kitose šalyse (Malaizijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje).


Kokių naujienų atsivežėte?


Simpoziume buvo pristatytos naujienos, kai kuriuos produktus pamatėme naujai. Tad pavasarį startuosime su trečio lygio kosmetologų mokymais, kuriuose pademonstruosime itin efektyvių serumų ir tirpalų taikymo galimybes, pasitelkiant kosmetinę aparatologiją. Taip pat jau tuoj Lietuvos rinkai pristatysime net tris naujus produktus. Tai įvyks „Grožio logikos“ kosmetologų konferencijoje gruodžio 1–2 dienomis.




Nuotraukos iš asmeninio archyvo.

3 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page