Šis ruduo tikrai derlingas kauniečiams „Maestro“ studijos įkūrėjams Šarūnei ir Juozui Proškevičiams: ką tik atšvęstos įkurtuvės, profesionalų įvertintas interjeras ir pelnyta pirmoji vieta konkurse „Salono dizainas“, taigi naujo kelio pradžia išties sėkminga. Interjero dizainerė Dovilė Bukauskaitė, būdama Juozo klientė, greitai rado bendrą kalbą ir puikiai suprato įkūrėjų norus, tad bendradarbiavimas buvo labai produktyvus. Kaip viskas rutuliojosi kuriant daugiau nei 200 kv. m erdvę, kalbamės su „Maestro“ studijos įkūrėjais.
Nuo ko prasidėjo interjero kūrimas?
Vienas iš patalpų pliusų buvo tuščias popieriaus lapas, galėjome piešti, kaip norime, nesitaikydami prie sienų ar komunikacijų apribojimų. Pirminis planas buvo nubraižytas paties Juozo, daug detalių ir idėjų buvo panaudota iš pasaulyje matytų salonų ir praktiškai išbandytų funkcionalumų. Tačiau dar kažko trūko ir tuomet Dovilė pasiūlė įvesti apvalių formų į planą, erdves atskirti ne sienomis, o baldais bei užuolaidomis, taip pradėjome vystyti studiją, kurios interjerą pildėme beveik trejus metus.
Kam skyrėte didžiausius prioritetus?
Labiausiai koncentravomės į gerą oro srautą, nealinantį akių ir neiškraipantį spalvų apšvietimą, nesuspaustas erdves. Na, o tada prasidėjo kiekvieno baldo funkcionalumo planavimas, kur kokio aukščio lentynėlė ar kokio dydžio bus išvažiuojantys vežimėliai. Baldus gaminome pagal užsakymą.
Kiek svarbi spalvinė gama?
Pasirinkome neutralias spalvas, kad išryškėtų salone esantys žmonės ir naudojami produktai. Pastato modernumas pats padiktavo dominuojančią betono spalvą. Pilkas fonas yra pats geriausias, kad atsiskleistų plaukų spalva ar kirpimas.
Kaip išsprendėte apšvietimą?
Kone svarbiausia dalis grožio salonuose yra geras apšvietimas, jis turi atskleisti tikrąsias spalvas ir nealinti akių, juk toje patalpoje praleidžiame visą dieną. Na, o kėdėje sėdintys ir į
save ne vieną valandą žiūrintys klientai turi sau patikti, o ne baisėtis pajuodusiais paakiais ar ieškoti savo veido problemų. Čia sprendimus padėjo rasti „Stiklitos“ komanda, veidrodžiuose
sumontavome reguliuojamą LED apšvietimą. O pagal dizainą iš jų prasitęsiantys pakabinami šviestuvai su labai aukštu CRI skaičiumi. Tokį nestandartinį šviestuvų išdėstymą aplink ratą
spinduliu galėjome kabinti tik jau esant baldams, o jie buvo sumontuoti tik likus dienai iki atidarymo. Jau mūsų simboliu tapę akcentiniai šviestuvai – origamio paukščiai buvo pakabinti laukimo zonose, jie suteikia jaukumo pojūtį ir prabangą. Čia taip pat dėmesį patraukia ir iš toli matomas akvariumas. Nestandartinio dydžio gyvas paveikslas jaukumo suteikia ne tik augalais bei žuvimis, bet ir nuo jo sklindančia šviesa.
Ką deklaruoja interjero detalės?
Būtent šie kabantys paukščiai čia dirbantiems bei besilankantiems žmonėms ir simbolizuoja laisvę – kosmetikos pasirinkimo ar darbo grafiko. Norėjosi sukurti jaukią aplinką, kviečiančią užeiti, o ne padaryti taip, kad per prabangą klientai bijotų atverti duris.
Kiek svarbi salono vieta mieste?
Kiek gyvename Kaune, ši vieta visą laiką buvo kažkuo traukianti, o sužinoję, kad čia bus statomas didžiausias verslo centras mieste, net nesudvejojome dėl šios vietos. Svarbiausia
patogus privažiavimas, automobilių aikštelė, didelis praeinamumas ir, skirtingai nei senamiestyje, nuo čia iki artimiausio salono yra nemažas atstumas.
Nuotraukos iš asmeninio albumo
Comments