Tikriausiai ne vienas apsilankęs „Wella studijoje“ organizuojamuose seminaruose pastebi iki smulkmenų apgalvotas detales: gėlės, sienelė fotografijoms, užkandžiai, dalomoji medžiaga...Viskuo pasirūpinta ir pateikta aukščiausiu lygiu. Per pertraukėlę su šysena ir be jokio nuovargio ženklo visus pasitinka įmonės „Sirowa Vilnius“ marketingo ir mokymų vadovė Raimonda Vaitenkovaitė – nuo 2009 m. su prekiniu ženklu „Wella Professionals“ Lietuvoje dirbanti specialistė pakalbina ir parodo dėmesį kiekvienam meistrui.
Vilniaus Gedimino technikos universitete esate įgijusi margetingo magistro laipsnį. Kuo jus sužavėjo ši specialybė?
Žmonėms dažnai atrodo, kad didžiausią marketingo dalį sudaro kūryba. Taip, be jos neapsieinama, tačiau tikrasis marketingas labiau yra skaičiai, rinkos analizė. Čia daug psichologijos, supratimo apie žmogų, jo mąstymą, kaip vartotojas daro pasirinkimus, į ką kreipia dėmesį.
Žinoma, kūrybos darbe netrūksta. Mūsų klientai – žmonės, kurie yra „vizualai“, jiems svarbus informacinės medžiagos pateikimas ir estetika. Kai siunčiama žinutė sukelia kliento susidomėjimą, svarbu suteikti galimybes paliesti, pajusti ir išbandyti produktą bei siūlomą paslaugą. Šiame etape įsijungia edukacinė / mokymų veikla.
Niekada nenorėjau dirbti su tiesioginiais pardavimais. Norėjau specialybės, kurioje galėčiau bendrauti su žmonėmis, padėdama jiems tobulėti, kurti pridėtinę vertę ir tapti savo srities profesionalais.
Tad marketingas ir mokymai pasirodė idealus pasirinkimas: skaičiai, bendravimas, įžvalgos ir kūryba.
Kokius marketingo veiksnius pastebite pačiuose grožio salonuose?
Šiandien grožio salonų savininkai yra išties puikūs marketingo specialistai. Dauguma jų intuityviai jaučia kaip ir kur reikia reklamuotis. Stebiu, kaip gražiai Lietuvoje tarp grožio salonų plėtojasi socialinių tinklų tendencija, meistrai pristato save ir savo saloną, demonstruoja atliktus darbus „Instagram“ ir kitose paskyrose, organizuoja šventes salono klientams, dalinasi aktualiomis naujienomis grožio specialistams skirtuose leidiniuose.
Džiaugiuosi, kad lietuviai aktyviai dalyvauja grožio parodose, veda seminarus, atlieka konsultacijas, reprezetuoja save tarptautiniuose konkursuose ir džiugina pergalėmis pasaulinio lygio čempionatuose.
Kintamoje aplinkoje keičiasi ir strateginiai sprendimai, kokie šiuo metu jaučiami specialistų poreikiai?
Klientai visada nori aukštos aptarnavimo kokybės ir gaminių naujovių.
Nuo pat pirmų dienų „Sirowa“ kompanijos strategija ir pagrindinis tikslas buvo tapti patikimu verslo partneriu. Labai vertiname klientų pasitikėjimą ir tikimės, kad mūsų partnerystė tęsis dar daugelį metų. Per pastaruosius metus sugebėjome padėti tvirtą pagrindą, todėl, mano įsitikinimu, tai atneš sėkmę ir tolimesniuose bendradarbiavimo etapuose.
Mūsų profesionalams skirtų grožio priemonių asortimentas apima žymiausius prekinius ženklus, tokius kaip „Wella Professionals“, „Kadus Professional“, „O.P.I“, „Nioxin“ ir „ghd“, kurie yra vieni geriausių rinkoje. Profesionalų kosmetikai būdingi aukšti patekimo į rinką standartai, todėl tikiu mūsų prekinių ženklų stiprumu.
Grožio specialistai daugiausia bendrauja su vadybininkais, kiek jūs asmeniškai bendraujate su grožio salonais?
Prekybos atstovai yra arčiausiai kliento, bendrauja kasdien ir puikiai žino jų poreikius. Nemažai informacijos ir pasiūlymų ateina iš komandos narių. Sulaukiu rekomendacijų dėl perspektyvių, kūrybingų specialistų, norinčių pasidalinti patirtimi „Wella studijos“ seminaruose. Kaskart džiaugiuosi meistrų iniciatyva ir mielai bendradarbiauju įvairiuose projektuose.
Visada malonu pasikalbėti su klientais įvairiuose konkursuose, renginiuose ir seminaruose, stebėti kaip vyksta darbo procesas ir džiaugtis pasiektais rezultatais kartu su meistrais.
Atstovaujate skirtingus prekinius ženklus, ar kiekvienam reikalinga atskira strategija?
Visas produktų asortimentas sudarytas taip, kad grožio salonas, bendradarbiaudamas su „Sirowa“ kompanija, įgyja svarbiausią privalumą – galimybę visiems salono klientams pasiūlyti tinkamiausias priemones ir paslaugas, atsižvelgiant į kliento gyvenimo būdą, individualius plaukų poreikius, kainos lygį.
Siekdami ir toliau pirmauti rinkoje, nuolat tobuliname savo prekių ženklo asortimentą. Pristatome technologines naujoves norėdami, kad mūsų gaminiai optimaliais rezultatais džiugintų tiek profesionalius stilistus, tiek kitus vartotojus.
Kiekvienas prekinis ženklas turi savo komunikacijos strategiją ir yra orientuotas į skirtingą tikslinę auditoriją: nuo aukščiausio lygio moksliniais tyrimais pagrįstos kosmetikos plaukams „System Professional“ išskirtiniams salonams, plataus plaukų dažų asortimento iš „Wella Professionals“ ir „Kadus Professional“,
toliau nepaisantiems standartų vyrams ir barzdaskučiams plaukų ir barzdos priežiūros linijos „SebMan“ iki
pasaulyje lyderio pozicijas užimančių išmaniųjų profesionalams skirtų „ghd“ prietaisų fanų bei „O.P.I“ rankų bei pėdų priežiūros priemonių, skirtų manikiūro meistrams.
Studijoje darote daug mokymų, kaip sudominate meistrus tobulintis?
Kai rinkoje tiek daug įvairių seminarų, meistrus stengiamės sudominti mokymų temų aktualumu ir kokybe. Kasmet pateikiame naujovių, taip siekdami geriau patenkinti grožio salonų poreikius bei skatinti grožio industrijos plėtrą.
Stengiuosi parengti mokymų programą, kuri būtų įvairiapusiška ir sudomintų tiek ilgametę patirtį turintį meistrą, tiek pradedantį dirbti specialistą. „Wella studijoje“ seminarus veda kvalifikuoti tarptautiniai meistrai, glaudžiai bendradarbiaujame su kūrybingiausiais Lietuvos salonais.
Šiuo metu ruošiu naują programą „Master Colour Expert“, skirtą patyrusiems koloristams, norintiems gilinti savo plaukų dažymo įgūdžius, pritraukti daugiau klientų, pasiūlyti naujų paslaugų ir išplėsti savo verslą. Taip pat „Master Colour Expert“ suteiks galimybę tobulinti ne tik profesinius įgūdžius, bet ir padės auginti asmeninį pasitikėjimą, motyvaciją ir įkvėpimą.
Kokius išskirtumėte pagrindinius darbus rengiant seminarą, kad viskas praeitų sklandžiai?
Svarbiausias uždavinys – sukurti gerą, aktualų seminaro turinį. Aiškiai ir suprantamai pateikti informaciją auditorijai bei užtikrinti priemonių, praktinėms užduotims atlikti, prieinamumą. „Wella studijoje“ įrengti visi patogumai meistrams mokytis, tobulėti, susipažinti iš arčiau su mūsų atstovaujamu prekinių ženklų asortimentu. Mokymų erdvės įrengtos taip, kad kirpėjams būtų patogu dirbti, atskleisti savo kūrybiškumą ir jaustis lyg namuose. 80% vykstančių seminarų yra susiję su plaukų dažymo technikomis, todėl neišvengiamai organizuojami mokymai yra praktiniai su galimybe meistrui pačiam išbandyti priemones ir technikas.
Kartu su manimi dirba profesionali technologų komanda, kuri tobulina savo žinias tarptautiniuose TTT (Train The Trainer) mokymuose. Visi technologai periodiškai laiko kvalifikacijos kėlimo tarptautinius egzaminus ir turi individualų karjeros augimo planą. Taip užtikrinama, kad visose pasaulio šalyse dirbantys mokymų technologai atitiktų aukštą kvalifikaciją, naudotų tinkamą mokymų metodiką, dirbtų ir kitus mokytų dirbti pagal „Wella“ standartus.
Didžiuojuosi, kad per šiuos metus turime dar vieną aukščiausios kategorijos MCE (Master Colour Expert) diplomu apdovanotą technologę iš Klaipėdos.
Koks didžiausias yra jūsų darbo įvertinimas po seminaro, kai suprantate, kad tikrai gerai atlikote darbą?
Teigiami bendradarbiavimo su klientais rodikliai ir didelis lojalumas.
Ir kiek trumpai:
Laisvalaikio pomėgiai: sportas ir kelionės
Mėgstamiausi mados namai: Dior, Valentino, Juozas Statkevičius
Gražiausios gėlės: visos žydinčios gėlės
Svajonių šalis: Italija, Ispanija ir Portugalija
Santykis su kulinarija: esu tikra, kad geriausiai bendravimas su žmonėmis atsiskleidžia per maisto kultūrą.
Mėgstamas posakis: „Tikiu, kad viskas pavyks.“
Comments