top of page
Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

ORIBE – išskirtinumas ir galimybės

 

Lietuvos plaukų grožio industrijoje, birželio mėnuo išsiskyrė idilišku „ORIBE – Iconic Hair Artistry“ renginiu, kurio metu, savo meistryste dalinosi svečias Adam Livermore. Iš Niujorko atvykęs „ORIBE“ edukatorius, visame pasaulyje žinomas už pirmuosius karjeros žingsnius su pačiu Oribe Canales, ikoniškus klientus, tokius kaip – Tilda Swinton, Naomi Campbell, Meg Ryan ar Jake Gyllenhaal ir darbus, papuošusius „Vanity Fair“, „Elle“, „Vandals“ bei kitų prestižinių leidinių viršelius. Svečias savo ištaigingu, Birštono kurorte vykusiu, pasirodymu džiugino ir edukavo garsiausius mūsų šalies grožio ambasadorius.



Unikali šios asmenybės istorija prasidėjo prieš šešiolika metų, kuomet Oribe Canales pakvietė jį asistuoti Paryžiaus mados savaitės užkulisiuose. Adam Livermore šį biudžeto neturintį pasiūlymą priėmė vertindamas, jog tokia proga gali pakeisti visą jo gyvenimą. Taip 2011 metais istorijos scenarijus duetą vedė į Niujorke vykusią „Vanity Fair‘s Hollywood Issue“ pavasario viršelio fotosesiją, kurioje pagrindinį vaidmenį atliko Jennifer Lawrence, Jake Gyllenhaal ir Anne Hathaway. Asistuodamas Oribe, Adam pasikliovė likimu, nenutuokdamas tolimesnių veiksmų sekos, o ji stebino.




„Paruoški Jennifer plaukus, juk žinai, kaip man patinka, tuomet pakvietė Oribe“, – „ORIBE – Iconic Hair Artistry“ renginio metu, ruošiant holivudines bangas, prisiminimais dalinosi Adam Livermore.

 

Birštone vykusiame renginyje, stilistui ant scenos kuriant ikoniškus įvaizdžius – bangas, glotniai surištus ir blizgučiais dekoruotus plaukus – svečiai turėjo galimybę susipažinti su pasaulyje taikomomis technikomis, žiniomis bei pagrindinėmis „ORIBE“ prekės ženklo vertybėmis, atsiskleidžiančiomis atviruose Adam Lovermore pasakojimuose.


„To tikrai nesitikėjau, „Vanity Fair‘s Hollywood Issue“ viršelį Oribe Canales priskyrė mano karjeros darbų rinkiniui kaip autorinį darbą. Jis buvo dosni siela, tad visada, kai ruošiu holivudines bangas, prisimenu šį momentą“, – šukuodamas atviravo Adam Livermore.

 

Išskirdamas „ORIBE“ ikonos savybes stilistas kartu lietė ir šio prekės ženklo filosofiją, paremtą lankstumu ir išminties dalybomis. Tai transliuoja kompaniją atstovaujantys žmonės, pasauliniu mastu vykdoma veikla ir, be abejonės, produktai. Prestižinį Paryžiaus, Milano, Niujorko ir kitų grožio sostinių madų šou stilisto stažą turintis Adam Lovermore, Lietuvoje vykusio renginio metu, dalindamasis sava patirtimi ir inspiracija, išskyrė pagrindinę žinutę, jog nepaisant visų galimų – kultūrinių, grožio suvokimo, plaukų struktūros ar požiūrio – skirtumų, „ORIBE“ nuo pirmos dienos siekė apglėbti kiekvieną žmogų prabangos, dramatiškos prigimties ir aukštos refleksijos jausmu, kurį puoselėja iki šios dienos.





„Nes gyvenimas PER GRAŽUS švaistyti jį blogiems plaukams“, – pritarė „Salonshop“ vedlė Merit Lohmus.

 




Distributoriai Baltijos šalyse – „Salonshop“ rūpinasi geidžiamiausių „ORIBE“ produktų pasiekimu www.salonshop.lt svetainėje, mūsų šalies salonuose bei tinkle „Creme de la Creme“. Tai partnerystė inicijuojanti logistiką ir edukaciją, tampančią tokių renginių priežastimi. Išminties, ovacijų ir teigiamų emocijų nestigusiame „ORIBE – Iconic Hair Artistry“ pasirodyme, svečiai pažino Adam Lovermore asmenybę, darbo principus ir jiems naudojamų – Grandiose Hair Plumping Mousse, Gel Serum Radiance - Magic And Hold, Gold Lust Nourishing Hair Oil, Superfine Hairspray – tarp kurių ir naujųjų – Gold Lust Dry Heat Protection, Hair Alchemy Heatless Styling Balm, The Cleanse Clarifying Shampoo – produktų paletę su prabangiųjų šukų ir šepečių linija. Kartu iš pirmų lūpų išgirdo ir šio prekės ženklo kelionės į Lietuvos rinką istoriją.



 

„2016 metais „ORIBE“ pasirodė Lietuvoje. Pirmieji juo patikėję buvo „Creme de la Creme“, vėliau, pamažu, prisijungė ir kiti salonai. Neslėpsiu, pradžia kėlė baimę, nes produktai buvo brangūs, bet vidinis tikėjimas kokybe ir filosofijos formule neleido nuleisti rankų ir štai – esame, kur esame“, – džiaugsmingai renginį vainikavo mūsų šalies „ORIBE“ ambasadorė Renata Janauskienė.

 


Antrą kartą Lietuvoje pasirodęs meistras Adam Livermore, kartu su visa renginių selekcija demonstruoja vidinę „ORIBE“ politiką, vienodai vertinančią skirtingus žmones, jų plaukus ir žemynus, kuriuose kultūra brandinama. Tai vardas, kuriam neegzistuoja kitoniškumas, kurio nenorėtų pamilti, puoselėti ar suteikti galimybes mėgautis plaukų grožio teikiamais malonumais.



SALONSHOP BALTIC AS

Renata Janauskienė

Mob. +370 663 15 281

11 views0 comments

Comments


bottom of page