Šių metų „Moters pasaulis 2024“ parodoje vyko išskirtinis renginys – „Oribe Šventinis stilius“, organizuojamas Salonshop kompanijos. Buvo pristatyti šventiniai Oribe rinkiniai bei įkvepiantys Oribe šventiniai įvaizdžiai. Spalvingi, ryškūs, tačiau klasikiniai ir nepriekaištingai estetiški įvaizdžiai darniai atspindėjo Oribe prekės ženklo išskirtinumą. Produktų kolekcijos vizualiai puikiai derėjo tarpusavyje ir skleidė prabangos atmosferą.
Šio renginio centre atsidūrė dvi įspūdingos meistrės, pasidalinusios savo kūrybos įgūdžiais ir profesionaliomis žiniomis: makiažo ir šukuosenų meistrė Elena Žhukova, sukaupusi ilgametę patirtį kuriant nuotakų įvaizdžius, ir mados namų „Inži“ dizainerė Agnietė-Ingrida Naujokė. Pastaroji jau 15 metų kuria progines sukneles, o taip pat yra ir „Lotus Studio“ įkūrėja, atradusi pašaukimą kurti unikalius plaukų stilius. Meistrės ant scenos demonstravo modelių šukuosenas, tobulai atskleidusias Oribe produktų efektyvumą ir universalumą. Meistrės ne tik parodė įspūdingus plaukų stilius, bet ir dalijosi savo naudojamų Oribe produktų autentiškumu ir veiksmingumu.
Vakaro metu Oribe prekės ženklo ambasadorė Lietuvoje Meda Poškienė supažindino renginio svečius su Oribe prekės ženklo istorija ir jo prabangos filosofija, kurią taikliai apibūdino įkūrėjo Oribe Canales žodžiai: „Not just look good – feel good“. Ši frazė, įkūnijanti prekės ženklo tikslą siekti ne tik grožio, bet ir puikios savijautos, atsispindėjo ir vakaro atmosferoje. Svečiai mėgavosi putojančio gėrimo taure ir saldžiais desertais, skleidžiančiais tikrą šventinę nuotaiką.
Renginio organizatorė, „Salonshop“ atstovė Renata Janauskienė, renginio pabaigoje linkėjo visiems kūrybingo, prabangaus ir sėkmingo švenčių laukimo laikotarpio. Šis Oribe šventinis renginys įkvepia grožio ir mados profesionalus bei primena apie artėjančias šventes, kurioms pasiruošti galima su ypatingu stiliumi bei pasitikėjimu.
Nuotraukos iš asmeninio archyvo.
Comments