Jau kuris laikas matau labai iškreiptą socialinių tinklų vaizdą, kad reikia parduoti intuityviai, tiesiog skleidžiant savo gyvenimo būdą. Bet ar tikrai tas galioja ekspertams? Dauguma grožio meistrų jau dabar, skaitydami pirmą sakinį, linkčioja galva, kad jie nėra pasiruošę ir nenori savo asmeninio gyvenimo kelti į viešumą, neturi tikslo tapti blogeriais, tad jiems reikia kito veiksmingo pardavimo būdo.
Mano manymu, socialiniai tinklai nėra skirti vien tam, kad parodytume draugams, ką veikiame. Jie gali būti labai puikus įrankis, norint paspartinti savo augimą ir pasiekti norimų rezultatų, taip pat atrasti naujų klientų, papildomai parduoti savo prekes ar paslaugas, parodyti ir įtvirtinti savo ekspertiškumą.
Prieš 10 metų dėdavau skelbimą į skelbiu.lt, šiandien tai neveikia arba veikia tik iš dalies ir apima tik to tipo klientus, kurie nėra linkę keistis ir adaptuotis prie naujovių. Dažnai tai klientai, kurie ieško mažų kainų, ir vos tik joms šoktelėjus keičia meistrą. Todėl, jei skaitote šį straipsnį ir norite išeiti iš užburto rato, kviečiu pradėti ir mažais žingsniais prisijaukinti Instagramą. Patikėkite – čia jūsų laukia daug ir labai skirtingų galimybių.
Ką reikia žinoti, norint prisijaukinti Instagramą?
Visų pirma svarbu pasakyti, kad viskas, ką jūs darote viešoje erdvėje, turi prasmę. Bet kuris žmogus, matydamas jūsų istorijas ar postus, susidaro apie jus tam tikrą įspūdį ar nuomonę. Tam įtakos turi ne tik tai, ką rašote ar kokias nuotraukas keliate, bet ir tai, kas guli fone, kokius drabužius vilkite, kaip atrodo jūsų plaukai, kur žiūrite ir t. t. Todėl noriu pristatyti kelis dalykus, kurie gali padėti suefektyvinti jūsų socialinių tinklų naudojimą.
Instagramas – vieta, kurioje ieškoma įkvėpimo. Čia svarbus vizualas. Tai reiškia, kad klientas visada stabtelės prie tų darbų, kurie bus gražiai pateikti. Patariu neišradinėti dviračio – paprasčiausiai paieškokite idėjų „Pinterest“ ir jas įgyvendinkite savo telefonu.
Bet prieš tai papasakosiu, kas turės įtakos jūsų pardavimams ar sekėjams.
Profilio aiškumas – užėjus į jūsų Instagramo profilį, turi būti aišku, kas esate, kokia jūsų profesija ir kokias paslaugas teikiate. Tam skirta aprašymo skiltis.
Vienas iš mano pavyzdžių: aš vedu mokymus nagų meistrams ir šiandien – tai vienas pagrindinių mano siūlomų produktų. Mano aprašymas skamba taip:
„Aiškiai ir paprastai apie tai, kaip tapti nepamainomu meistru savo klientams 🔝 Korekcijos mokymai dar šiais metais.“
Ir pasidalinu nuoroda, kurią paspaudus galima įsigyti mokymus. Tuomet highlight'uose palieku informaciją apie mokymus, kaip užsiregistruoti, kam mokymai skirti, įdedu mokinių atsiliepimų.
P. S. Savo profilyje jokių atostogų, vaikų ar šuniukų nuotraukų nededu. Jei esate prisistatęs ir vienas highlightų burbuliukas skirtas tam, kad klientai daugiau sužinotų apie jus, galite įkelti ir asmenišką šeimos nuotrauką, kažką, ką mėgstate, bet tai nebūtina. Nors dauguma Instagramo ekspertų sakytų, kad žmonėms patinka istorijos, šiandien aš kalbu apie ekspertinį profilį, kuriame parduodate savo paslaugas, ir tikrai nenorite keliauti į asmeniškumus.
Postuose užfiksuoju informaciją (funkcija „pin post“ leidžia pritvirtinti bet kada rašytą postą tam tikra tema) apie mokymus, kad naujam arba informacijos ieškančiam žmogui, užėjusiam į mano profilį, nereikėtų naršyti po visą profilį, norint sužinoti, kas esu, ką parduodu ar kitą svarbią informaciją, kurios dažniausiai teiraujasi klientai.
Na, o jei norėtumėte labiau įsigilinti ir išmokti, kaip planuoti savo turinį, pateikti save socialiniuose tinkluose ir išsiskirti konkurencinėje aplinkoje – kviečiu į mokymus „Be unique“. Išmoksite formuoti savo asmeninį prekių ženklą ir, atradę savo unikalumą konkurencinėje aplinkoje, su mano pagalba pasieksite pageidaujamus finansinius ar emocinius tikslus.
Kviečiu pasižvalgyti po mano Instagramo profilį @gracijanakrivos. Jei susidomėjote, atsiųsiu visą informaciją.
Comments